Monday, March 3, 2008

lazy saturday..

Ari cuti mesti terbangun awal.. menci sungguh.. klau ari keje susah je nk bangun awal.. arini mmg set utk tgok Prison Break je.. :)
so sambil2 main msg sambil layan dvd.. ehsan k.maria pon dvd.. mmm tgok sambil menonton mkn maruku n air tin, tak sihat sungguh..

Gambar ni dah cecah waktu malam... malas turun beli makan so masak maggie je.. janji kenyang... cute btol mamat mata ijau tu, jatuh chenta..
Maggie kari, sedap dan mudah dimasak...
Mujur la dalam kul 10 adik aku dtg antar makanan, baru balik keje singgah umah aku trus.. umah dia tingkat atas je..harus la aku pow maklumla baru gaji, merasala nasik kukus.. tapi amatla rosak diet aku tgh2 mlm mkn berat ni!!
Dia ni mmg suke perasan ensem.. huhu..
Licin... tetapi di pass kan skit kat adik aku ..

No comments:

Post a Comment