Monday, March 31, 2008

sabtu yang indah.. :)

Pepagi sabtu, my TTM datang siap bawak nasik lemak utk aku n adik aku.. pagi2 dh berlemak sambil layan tv lor.. siap je makan kitorang kuar nk p cuci mata kat kl.. aku ajak p Petaling Street , dah lama tak p n nk bli bunge skit .. ;) kedai pon baru nak bukak.. enjoy the pics!!
china town
ni la rupabentuk PS baru..dulu lain sgt
pose ala pendatang asing gitu..

erkkk nak nak

rose merah la arini..
my paparrazi sgt bagus snap2 pic i.. mantap sey


seingat aku, kali terakhir aku dpt bunga 2 kali je..huhu
dah beli so jom balikkkk

Pas je kuar dari PS, TTM ajak p KL Sentral .. mmm nk beli sumthing yg aku tringin ngat.. dia nk beli sendiri mmg takde masa la so apa lagi pecut p kl sentral la plak... nampak tak tanda harga tu.. :)
si dia membayar, aku mengambil.. huhu tq yer u... sgt suke!
so tinggal la 2 sedara ni jer.. yang lagi 2 dh kena bli..
atas sebab2 tertentu, gambar bersama ttm tak dpt lagi di publish huhu..so gambar ngan kereta pon jadi la kan kan.. :p
my ttm named it as 'bobot'- boy yang comot..
at home...

tq sesangat cos spend time pagi sabtu ni ngan i.. wpon kejap jer sgt besh!! bobot nampak happy jer skrg dikelilingi awek2 vista.. hehehe..

No comments:

Post a Comment