Monday, March 17, 2008

my scofield :)

Pas kenyang2 mkn ngan en Yusof, aku kuar lak ngan ~scofield~ aku ni.. mmm sape dia? ingat entry lepas.. yang suke nyanyi lagu indonesia tu.. BOY.. kitorg jln2 je tanpa arah tuju sbb masing2 dh kenyang. Tibe2 nampak la kat area Pekeliling satu kawasan yg bercahaya bagai..mcm best so singgah la.. tempat baru nama dia medan selera jalan batu bata hahaha mmm rupenyer besar gak tempat tu siap ada karaoke terbuke kat pentas.. rasa2 suara best leh la nk perfome. Aku suh kwn aku ni nyanyi tp dia takmo huhu .. giler kena confident kalau nk perfome open camni... ada la 2 mamat ni nyanyi best giler!! skit lagi aku nk afundi..hehehe kejap je lepak sampai time minah mana ntah nyanyi tak best trus kitorg blah lagipon my scofield ni kena balik fox river cepat.. klau tak kena bebel ngan warden Bellick ~hahaha joking dear~
Huhu rokok?


Ha ni la rupa nyer ..jelas dan terang kan.. dulu aku blur2 kan jer.. Nape aku panggil scofield? sbb dia dh botakkan rambut dia camni, masa jumpe mula2 rambut dia panjang ckit.. kebetulan aku tgh melayan Prison Break now.. Tiber2 dpt satu msg pd 1 mlm " U, i dah jadi ur scofield..hehe" Ruponyer rambut dh takdok.. :p



Nape la kwn2 aku yang baru ni semua perokok tegar? iskk kena kempen ni... tidak aku yg sakit nanti...


No comments:

Post a Comment