Monday, March 17, 2008

lapar..

Ari jumaat balik keje ngan en Yusof lagi.. mmm en Yusof ni ada aku citer kat previous entry, dia adalah pemandu kat opis aku.. start leh kawan baik masa aku ada program TakNak Merokok kat satu Malaysia, so we r in 1 team.. mana2 pi akan bersama-sama la.. Melaka. Pahang, Perlis, Johor.. n lain2 negeri lagi.. mcm tu la proses camner aku leh kenal n kwn ngan dia.. sgt baik n suke tolong org.. hehehe arini dia nk antar aku blk sambil nk p mkn kat Bangsar, so here we go!!
For my frens out there DADA IDA ZUE SHAF sila la kenang2 kembali kenangan kiter kat TOKONG ni.. miss our old times together...
Ni la en Yusof, muka iras2 Hattan n dia ni umah kat Seremban.. org nogori lagi.. :)
Ok sampai Bangsar..
Hampir sampai ni... ni restoran cina klau sape nk rasa babi goreng ke itik gantung ke leh la dtg sini... mcm happening je org.. heheh
Ni la dia.. nama kedai ni mcm nama kwn aku ni gak hahahah.. mesti dpt diskaun baik punyer klau tunjuk ic.. Tapi di kalangan member2 kedai ni kami memang gelar TOKONG , mmg takleh tukar sampai sekarang semua ikut nama yg kitaorg rekacipta ni.. nak tau sebab apo? heheh

Sebab kat sini ada tokong kecik btol2 sebelah kedai dia.. masa 1st time dtg kitaorg taktau nk bagi nama apa cos kedai pon masa tu tak improve lagi cam skrg.. so lekat la nama TOKONG .. n since belajar kat um mmg kedai ni setiap minggu wajib dtg klau tak, ngidam sey ngan tomyam kaw dia.. nyum nyum.. Kedai ni jugak jd kedai wajib aku dtg everytime aku nk jumpe kwn2/skandal2 ~statement sentap~ baru kenal gitu... klau tanya aku nk mkn mana haruslah jwb kedai ni .. :p Since aku blajar sampai la skrg hahaha kompirm kakak kedai tu dh mark muke aku yang byk kwn laki ni.. lantak la janji dia untung kan.. kwn2 aku pon takde la nk kena banjer kat tmpt mahal2 utk kali pertama dating kan kan.. Aleeza Kassim pon mkn kat sini , inikan plak aku yg tak artis ni... :p


Paprik campur
Sambal Belacan yang best
Kailan ikan masin
Sup cendawan
Serius rosak diet aku, tu pon aku mkn half je.. lagi separuh aku bg en Yusof.. kenyang giler .. So selamat mkn apo lagi blk la dgn gembirenyer..

No comments:

Post a Comment