Thursday, March 13, 2008

home sweet home..

Ni la nama kampung aku...
Jalan masuk ke umah aku..
umah aku dari sisi tepi... nampak si pungguk kat depan tu?heheh

tempat rehat..


Ruang tepi kanan umah aku yang sangat sejuk , my maktok suke ngat bercucuk tanam ni
Ruang tamu..

Lorong tersadung hehehe bagi org yang tinggi hati2 bile lalu bawah ni, umah aku ni ada 3 partition.. sangat panjang, klau org bg salam kat depan mmg tak dgr la kat belakang tu...
Sarapan yg sangat sempoi, cucoq kucai..


Orang gaji umah aku yang sgt dedikasi hahahahha
my sis.. look at my fridge.. i like collect fridge magnet..
mimi n her fren..
mimi lari ke meja makan utama..
maktok..
hahaha muke terkujat.. maktok yg sgt sporting..
wan yg sgt pendiam..
mama n tokcik yg sporting gitu..
umah aku selalu jadi tempat lepak semua keluarga memang meriah setiap hari.. actually umah ni maktok aku punye, bile ayah pencen, maktok suh dok cni je tak yah beli umah lain just renovate la apa yg nak.. dulu umah ni umah kampung je but now change sikit demi sikit.. n kitorg happy tinggal kat sini sbb di kelilingi kaum sedara mara .. :)
ibu n ayah
my uncle.. ciknan, lagi sporting..
her wife cikton..
ayah n my uncle paksu having their bfast kat tepi pool hahaha

ni la perigi lama yg turun temurun..dulu2 masa kecik ingat lagi kena bersusah payah mandi perigi ni.. takut jer ..now bangsal mandi telah dirobohkan n hasilnyer tempat rehat yang ada kolam ikan..
me n my cousins...
my sis n syirah n ayuni..
i try myself with this thing.. sangat la selebet , pas mkn trus trun main2 ngan perigi ni.. tak mandi agi tau.. sejuk ar kat kg ni..





bau air perigi ni ada skit2 bau tanah... tp fresh n sejuk la..
Kalau takde jodoh gak aku mmg kena mandi bunga guna air perigi ni.. mesti best sambil berkemban kain batik ala2 citer perempuan, isteri n .... hehehe


ibu mmg suke bunge orkid..

me n ayuni pose atas katil...
we r happy family.. aku paling tua tp perangai cam budak2 jer.. :)
malam yang sgt best.. tengok keputusan pilihanraya.. hhehehe tgok ibu yang dh tertido .. n aku yang dah lalok..
tiber2 ibu terjaga n terkejut ngan result yang di umumkan, adik aku yang tunjuk protes ngan korek idung .. aku yg cool ngantok!!

Ni la program aku kat umah selepas brape lama tak balik.. mmm ntah la bile leh balik kg agi.. home sweet home.. :)

No comments:

Post a Comment