Monday, March 31, 2008

steven!

satu ari aku dok umah jer sbb rasa penat nk kuar... sorry la sesapo ajak kuar tu ek..len kali la... mmm cuma ada janji ngan ali je arini. tu pon sbb dh cancel malam tadi.. kul 8pm dia dtg n rempit trus p uptown, kebulur tahap dewa dewi ni..

aku n ali mmg suke bangat chic chop sini, even kawan2 baik aku yg lain pon tp since semua dah berpisah so ali je la partner in crime aku nk p mkn steven ni.. wajib tiap bulan dtg berdua mkn.. klau tak leh dpt sawan!
ali ~ my bestfren ever , sorang2 je kwn laki yang paling aku rapat, kwn kutuk ngutuk, maki memaki, kenal since ambik MCSE pas abes study dulu.. sgt sempoi la.. suke teman aku n fren p mall jln2 shopping2 tp since dh ada 'gf' ni , harus la lupe kwn2 kan kan! skit lagi kitorg ingat ko dh arwah tau.. huhu
black pepper chic chop ~ sgt besar ayam dia kali ni..slalu 20 kunyahan dh abes tp mlm ni sgt la lama masa diambil nk abeskan, bila dh abes siap rasa nk muntah lak , kenyang bangat!
akhirnye terlepas ngidam aku ni..
fokus beb!
sambil2 tu gossip2 la pasal kwn2 yg dh jadi mak buyung ..
huh mata dh tak tahan ngantok..
siap mkn wajib singgah klinik ni..hehhe watpo? rahsia..


balik dlm kul 9.30 gitu... si nony lak tepon nak dtg jumpo.. huhu so rempit la balik lak ... tq ali cos teman aku mkn chic chop.. nanti sbln dari sekarang aku cari ko balik!!!!!

No comments:

Post a Comment