Friday, February 29, 2008

friday walk

Arini cancel p Alamanda.. p jauh skit.. Jusco Balakong, tak pernah p sini lagi. So p la bersama team ari jumaat aku yg best sape lagi klau bukan Jeva ( chindian guy), Nur n K.Maria yang tgh demam truk...
K.Maria yg mmg tak larat sgt tp dipaksa join dari tido kat opis yg sejuk mcm bilik mayat tu.. :p
Cik Nur yang mmg suke tunjuk comei..

Mana nk mkn ni.. selera kena ikut tekak org sakit.. mmm aku suke aku suke! taste kedai k.maria sama jer ngan aku...

Halal ok.. tak halal pon apo salahnyer kan kan...

Chef dia tak sehebat chef kat Mid Valley..

Ni yang aku mkn... chicken tenpanyaki

Fuji Snow... ABC gak la...
Ebi Soba- k.maria order ni
senyum la tak sabar tunggu makanan ni...

Muka demam n tak larat nk gossip..




Tibe2 je bersemangat trus k.Maria, tau pasal apo? pasal citer Edison Chen.. kekeke berkobar2 citer pasal skandal seks si edison ni.. kui kui.. tgok la muke berseri2 jer..

Now jln2 sekitar kawasan...

Dh nak balik.. nampak keta Smart ni... apa lagi posing ar..

No comments:

Post a Comment