Friday, April 25, 2008

penang part 2..

Abes je mkn n minum2 around kul 6pm, aku naik n mandi la.. siap semua bersiap lak utk mkn mlm n trus utk aktiviti pendaftaran peserta.. aku urusetia kat meeting ni so kena handle dr pendaftaran sampai la keje2 balaci angkut2, heret2, pasang2… first time dpt peluang outstation n jd urusetia camni.. masa pendaftaran aku dh prepare list kedatangan, bahan2 rujukan, n beg utk bagi pd setiap peserta.. laptop, printer n lcd mmg bwk dr opis.. berkotak2 la dlm van , bos2 semua naik flight lor..huhu.. enjoy some pics masa pendaftaran









Pas je abes session perkenalan n sedikit penerangan dr bos aku, so dlm kul 10 lebih semua settle n trus janji ngan en. Chandran nk p jenjalan.. en. Chandran ni adalah bos kat opis aku dulu . dia la yg interbiew aku mula2 aku dpt keje sini.. tp bile aku masuk je opis, dia lak pindah tmpat keje so tak berpeluang la nk keje ngan dia.. mmg sgt sporting n best.. kelakar sey.. aku, k.maria, en chandran pon start la jln2 around hotel ni, mmg byk la club n bar..tp tak brapa happeningcos ari bekerja kan…sebab hampeh je suasana dia so we all decide nk p feringgi tgok pasar mlm.. trus tel en rizal n en ng ajak p jenjalan..
Sampai je batu feringgi tgok kedai2 dh start nk tutup, mungkin sebab mlm biasa sbb sblm ni aku p lewat je abes mgkin sbb mlm minggu. Cepat2 la aku n k.maria cari apa yg nk beli. Aku ada la bli skit gift utk kawan2..tp harusla skit je maklumla tak gaji agi..
Nak cari baju cun2 nak p travelling nanti tp kedai la dh tutup. Travelling? Hehehe tunggu entry bulan 6 la ek.. Balik dari feringgi kitorang minum n mkn roti wif sup kat tepi gerai mamak kat hotel, nama kedai tu hameed.. ramai gak, dgrnyer sup dia best n mmg pon! Aku mkn sup ayam n roti, sambil dgr lagu dr SOHO . can u imagine club tepi gerai mamak? Hehhee sgt happening. Bos ajak masuk tp aku lak bertudung cam malu je.. so blk la hotel n sempat lagi nk singgah karaoke hotel tp mahal ngan rm 100 n masa tu hanya tinggal sejam je sblm tutup, klau dpt 5jam baru berbaloi la.. balik je bilik pas mandi n solat, iron semua baju n baru tido kat kul 3 am gak la huhu…enjoy la pics ok















end of day 1... to be continue

No comments:

Post a Comment