Monday, April 28, 2008

penang.. 2nd day

Kul 6.15am dh bgun, pas mandi n solat trus siap n p mkn pagi .. ngantok la gak lagi tp keje maaa huhu.. food dia biasa je la cinok sgt.. kul 7.45am trus masuk bilik meeting n setting semua laptop, lcd dll.. bila peserta masuk ambik kehadiran n program berlangsung ngan jayanya.. enjoy some spic lor ..semua muke2 pegawai2 kat state ni n hospital ni..

sarapan aku..western skit la
lunch aku tp ni pinggan yg ke 6 kali kot








Rehat utk lunch, food dia ok la n aku suke sbb ada mende pelik yg aku tak pernah mkn, siap ambik abc wif ice cream agi nyum nyum. Abes mkn kena sambung session lagi, aku dok je la tgok apa yg patut, internet dah la takde..wifi ada tp kena bli topup internet tu rm8 , mahal gile dh la kemut org dok hotel dia pon taknak bagi free.. aku dh la windu nk ehem ehem ngan punany aku..
Session abes kul 6pm, naik bilik siap2 then kuar ngan k.maria n en chandran p Gurney Plaza. Aku pon tak penah p sblm nit p tau la katner kan..tepi laut tu.. besar ala2 midvalley n kedai2 dia leh tahan la mcm kl gak..so aku decide lepas kl if aku nk memulakan hidup aku, I will choose penang for my next home.. can ar? Hehehe sgt happening.. k.maria nk blow rambut so aku pon jenjalan sorang2 la almost smua kedai aku masuk n en chandran lak dh p jalan2 sorang2.. kat kul 7 lebih kitorg balik naik cab, cost dia rm12 sehala.. terpaksa la kan lagipon hujan tu..tak dpt la nk jln tepi gurney walk.. mujur dulu aku dh pernah dtg so tak la heran ngat kan. Balik hotel n trus mkn mlm… enjoy!!


rambut baru tu




Sessi mlm ni tak semua kumpulan wat kelas la, ada yg dh siap n ada yg nak sambung esok je . tp aku sebagai urusetia kena ada kat bilik meeting tu if ada group yg nak guna.. huhu bos aku gelak je sbb aku takleh jln2.. so aku decide nk online ngan punany lor.. trus beli internet topup n guna la..sejam jer la tp tak dpt webcam lak cos pc yg ada webcam digunakn dek kwn dia..huhu windu sey..tak sedar alih2 timeout huhu.. 4 days to go k dear..
Pas abes je group satu tu discuss around 11pm, aku n k.maria trus kuar la..tel en.chandran tp dia still dlm wayang..hehehe.. trus aku n k.maria p mkn kat hameed lagi..sup lagi lor..pekerja india kat situ pon dh tau asal aku kuar kamera je dia dtg nk tlg snapkan..hehehe glamer sey.. masa lalu tepi soho tu lak ada la cina n mat saleh mabuk2 lambai2 kitorg huhu klakar lak tgok apek cina tua tu, tarak stim ooo mau join lu..
Kul 12am, aku msg nurul..besday dia n also besday en chandran yg ke 53th so kitorg plan p huha huha lor..karaoke perhaps..or dancing..hahahhaa best kan bos aku..even ni 1st time aku outstation skali.. trusla tel abg driver n tunggu dpn lobi, en chandran sampai je trus nyanyi besday song n wish him lor.. :)
Kitorg trus menuju ke redbox kat gurney plaza, tp price mahal sgt satu kepala rm30 means kena spend rm150… perghh murah lagi karaoke kat hotel .. we cancelled it n p cari tmpt lain. Jumpa la satu tempat ni, nama latin tepi jalan, bos p Tanya dulu manatau mahal giler.. tp ok la rm 60 je.. wpon sgt la cinok try je la janji enjoy mlm ni sempena besday en chandran.. bermula la episode kelakar yg tak pernah disangka aku akan alami..hahahhah… bos aku sgt kelakar ok even semua sporting gilok sbb menari bagai nk rak.. aku pon tanpa segan silu bergelek la cos very enjoy the nite. Paling tak tahan time en chandran nyanyi lagu omputih tajuk dia cant help falling in love, lagu lama hehhe aku tau la.. ingat dia tau ruponyer confident giler nyanyi ikut suka melodi dia, aku n k.maria gelak guling2 samapi terkencing ok.. tp harusla skit2 je kan n mujur pakai pantyliner hahahha tp k.maria trus lari masuk toilet..mujur toilet dlm bilik je. Aku rasa konsep bilik air dlm karaoke sbb sape2 nk projek leh la masuk toilet je kan..hehehhe bos aku pon depa ada Tanya nak pompuan tak tp my boss ckp takmau2 kitorg dh ada pompuan.. heheh en chandran ni mmg very the funny one.. tp time keje kena serius la..dia ni senior dh sape tak kenal klau sebut nama dia kat kementerian n sgt terkenak dgn program taknak merokok ni..taiko maaa..enjoy da pics .. video tak dpt letak lor.. mau pengsan semua org tgok.. kul 3am kitorg balik t upon sampai staff dia ketuk pintu..kalu tak mau nyanyi lagi obalik je bilik siapkan diri, solat n tido dh kat kul 4am..sgt penat n happy..





van buruk huhu











end of day 2... to be continue

No comments:

Post a Comment