Monday, April 14, 2008

dikju in da house!!

Petang jumaat, blk je dr keje trus jumpe dikju.. dikju ni aku dah kenal lama tu pon melalui ida.. so dikju ni mmg menjadi kenalan kepada aku n kwn2 aku yg lain.. n dia ni gak merupakan org penting kat satu production house ...
dikju kerja nyer kat situ la, dia la yg slalu ajak aku n kwn2 p tgok show artis terkemuka tanahair dulu2 masa muda2..sekarang pon ada ajak tp since kwn2 dh pindah randah so aku dh takde kaki lagi..huhu...
we all lepak makan kat kedai depan umah aku jer tp lupo bwk kamera, blk2 keje trus mandi n p mkn... dh takde gmbar mkn2 ek dikju.. tp ni pon jadila... lenkali k.ila banjer hebat2 agi la..ni sbb gaji tak masyuk agiii


warna warni kan stoking dia cam aku nyer gak.. k la len kali singgah la lagi.. bawak skali gmbar abang kat Dubai tu.. jgn la nyorok2..hehehe

No comments:

Post a Comment