Tuesday, April 8, 2008

gym day..

ni la gym kat opis aku.. arini baru start beroperasi.. aku join je la tp tak pasti lagi yuran dia brapo.. mmm tak ramai ngat yg dtg mgkin byk keje kot..tp aku suke je if tak ramai org ..hehehe.. dulu aku ada join gym ngan celebrity fitnes.. tp pas satu ketika aku tak p sbbnyer pengangkutan n masa.. so aku stop trus pastu..mmg best gym tu , location kat bangsar village , yg paling aku suke p kelas menari dia..byk jenis tarian la ada salsa.. ada hindustan.. n paling best gak ialah dia nyer sauna.. peghhh mmh peluh tak hengat..rasa ringan trus badan.. penah aku terserempak ngan ning baizura kat situ, badan dia mmg cun giler.. montok n sihat sey... esp montot dia..aku as a woman pon leh meleleh air liur tgok , ini kan plak man pasti byk lagi yg meleleh kan kan.. :p .. so enjoy la pic ni, aku maleh nk snap byk2 nk concentrate exercise..





muke penat.. huhu blk nyer tumpang kak zana sampai lrt ampang park.. gym ni setiap ari isnin, rabu n campuran pada ari jumaaat.. selasa n khamis utk lelaki..

No comments:

Post a Comment