Thursday, April 17, 2008

miss u nurul!!

nurul ni my partner in office... my very good friend as well.. huhu ari jumaat dpt tau dia dpt keje baru.. sgt sedih sampai bagun pagi pon tersentap jiwa ni.. pas ni hilangla kwn aku yg slalu dgr citer aku.. dgr prob aku.. penasihat aku.. kwn gelak2 aku..kwn nanges2 aku..kwn ngutuk..kwn melucah .. we share everything.. klau aku kononnyer taknak citer pon rahsia aku tp bile 2 ari je leh tahan..then kena gak citer klau tak rasa tak tenteram..huhuhu dia pon sama... masa aku clash dulu dia la org pertama yg tau semua citer n tgok mcmana teruknyer aku menanges meraung..tp dia ni cool wpon muda dr aku tp dia matang n leh bg nasihat yg bernas... gonna miss u so much here!!! n u know wut my day really bored without u... nanti kite outing sesama ek then kite kumpul balik semua citer.. mau tak tido kan... yang aku sayang ko tau!! huhuhu

No comments:

Post a Comment