Monday, March 1, 2010

kilat + guruh = nanges!

Aku ni bukan penakut kilat n guruh sgt..
tapi dek kerana arini punyer kejadian, aku rasa jantung aku gegar lebih teruk dr gempa bumi kt haiti..
dan kerana langsir "see through" bak kata kak D, aku jadi tak tentu arah..
sedap2 mak layan na-o-mei ok tetibe berdentum bunyi kat langit..
aku kira ok je la lagi, spt biasa aku ni degil mesti malas tutup tv..
sekali, perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh kuat giler rasa terangkat bontot kim kardashian (naik taraf dr j-lo) aku ni..
terus lari2 tutup suis bagai..

masuk bilik.. mujur langsir tebal ala2 kat hotel, tp still pancaran kilat memancar2..
aku ngintai2 lagi tgok kat area luar, skali zupppppppppp kilat memancar..
trus terjun atas tilam! terus tutup komputer.. trus nanges..
terus amek air semayang.. kebetulan dh nak maghrib kan.. trus la solat sambil ketar2!
serius takut ok! aku text ibu aku.. pastu text ben (mana tau takleh jumpa dh ke nanti) huhu..

trus ibu aku telefon... leh suh aku trun bwh umah.. aku pikior la iskk bukan gempa bumi,
klau aku trun tak ke naya aku kena panah petir kan!
aku pon tawakal je la dok ataas tilam sambil imagine kejadian kt Afganistan time perang2..

Aku text Ida.. kata cam nak kiamat.. haram di balasnye.. selepas beberapa jam baru balas kata tak perasan msg aku masuk n siap kata kt sana tak ujan pon..
Hampeh je.. klu aku mintak bantuan kt dia, harus aku kejung dulu baru dia sampai.. heee

So kesimpulannye , kejadian ptg ni mmg aku takkan lupa ar..
And not having a housemate, sometimes is not so good..
The good reason for not having any housemate (for now) is ------ i can be naked whole single times!
Yer aku bahagia sbb aku boleh bogel time panas2 rentung ni.. Jgn ada kes ala2 Nasha Aziz sudah...
Sanggup ke nak tgok vontot aku yg lagi besar dr Kim tu? Owh kebetulan aku dah tertengok (ter ke??) video lucah Kim Kardashian ngan ex bf dia.. perghhhhhhhhh tu je aku mampu ckp.. hahha nak cari sendiri..

Chow aku nk solat.. kang kena panah petir.. mak takut!

2 comments:

  1. oh... semalam aku meredah hujan.. sambil memandang sekeliling..
    aku rela sampai rumah dalam hujan.. sebab takut juga kena panah bawah jambatan.... nak mati mulia la skit...

    uh.. kak fida... kesian kak ila aku ini..

    wow.. kul 11.00.. solat... solat taubat ke? insaf.. aku pun dah alma tak insaf buat solat taubat ni..

    ReplyDelete
  2. bahyenye makcik..
    pasangla langsir tebal sikit..
    bolehla renjatan petir tu dihalang oleh langsir tebal..
    tak cantik pun takpela..
    yang penting selamat..
    u dahla dok sensorang..

    p/s:i mao cerita kim..i tak kire!!(haha!)

    ReplyDelete