Monday, March 29, 2010

kembar..

Pernahkah terjadi pada korang kalau terjumpa org pakai baju sama ketika di tempat kerja mahupun di mana2?
Aku pernah terkena beberapa kali.. kalau org tak kenal boleh la nyorok2 lari2 sembunyi2 kan..

Tapi kalau terkena satu tempat kerja n satu opis?
Bukan kata baju je sama.. tudung pon hampir sama?
Camner tu?
Yer kawan2 arini aku terpakai baju sama ngan si dia ni....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kisahnya...
Versi Ida - "Aku dah rasa nak tel/msg ko kul 9mlm nak tanya ko nk pakai baju apa"
Versi Illa - "Aku dah terpikir masa iron baju kul 6pg, mintak2 tak pakai baju sama"

Hambek..
Sekali aku tengok dia nak masuk bilik mesyuarat, mcm pernah  ku lihat rupa itu..
Hahahaha terus tergelak..
Mujur la ko kawan baik aku so tahap kemaluan tu takla seteruk tgok org lain berbaju sama..
Jadi arini kami adalah pasukan koir KKM.. :)
Sebenarnya memang sejak muda2 suka membeli barang yg sama..
Aku, Ida, Zue, Dada n Shaf.. byk bende kitorang suka meniru..
Kalau dah sama2 suka so takde hal beli skali cth kasut, baju, baju tidur, bedak compact n byk lagik
Zue pon ada baju yg sama mcm kitorang, Dada pon ada tp bezanya warna biru, Shaf pon sama ok tp dia punyer warna hijau.. hehe.. 
Bezanya skrg... Zue dah wakaf kat adik dia.. Dada dah tak muat katanya hahaha n Shaf aku taktau plak..

Mungkin kitorang boleh jadi penyambut tetamu KKM dgn tag KAMI SEDIA MEMBANTU!
Pls Ida mari kita masukkan baju ni dalam arkib..
Jom shopping baju baru :)

No comments:

Post a Comment