Sunday, March 7, 2010

hati terluka..

Jamuan ni diadakan lama dah..
aku ingat hari Khamis sblm maulud nabi
sempena perpindahan pegawai2..
termasuklah kakak kesayangan aku :(
cuma hubungan kami tak seperti dulu lagi..
hati dah sedih so taknak la citer2 lagi
biarlah... aku kecewa tp aku tak berdaya..
so marilah berjimba dgn gmbar2 je..
konsep blog aku ni mmg ayat skit2 je sbb aku pemalas..
aku suka tgok gmbar..
tp bile p blog org lain aku suka baca..
n aku kagum cara penulisan mereka..
mari mari tgok gmbar..
istimewa kali ni sbb aku berjaya pakai kebaya slps beberapa lama aku stop..
aku rasa sblm baju aku ni dihadiahkan kt adik aku, baik aku pakai kali terakhir..
hasilnye, kwn2 ckp aku kurus skit.. siap si gee belek keliling badan aku tak percaya ingat aku pakai bengkung ok! harus aku teruja... padahal tang perut tu adala 4 bulan.. tp lepas mkn naik trus 6 bulan ok..
tp ada aku kesah.. org ngandung takleh pakai kebaya ke?
heee
 
besday2 pegawai bg spnjg bulan 1-3.. nampak tak en sepul yg over tu


muka sebelum makan n tgh mkn..
 
  
 
tu je la muka2 gedik ..
tak byk amek gmbar sbb lapar..
chow!

No comments:

Post a Comment