Saturday, February 27, 2010

berjimba ke seremban..

ahad yang lalu.. (dekat seminggu ok br aku citer)..
aku, jannah n mimi (tg dr penang ngn en bf utk membeli brg tunang n kawen)..
telah melawat umah baru adik aku kat seremban..
perjalanan sgt mudah..
tak sesat..
tp leh sesat 2-3 kali hanya dlm taman ketika mencari umah.. heee :p
umah nyer kt situ baru siap..
byk la yg kosong n tgh renovation..
tp untung oo.. adik aku beli tu murah je .. besar lak tu!
aku jeles aku jeles..
rasa cam taknak dok kl..
nk bli umah kt negeri lain gak..
bole ke dok luar dr kl?? mustahil...

 


damia cumel sgt lmbat nak mesra..
org nak balik br la nk manja2.. geram!
yer adik ipar memasak ok.. sgt best..
tp terpaksa pulang awal kerna si bongsu ada assignment nak buat..
tp sempat la singgah kat Nilai 3 beli brg tunang..
jeles jeles.. :p

dah bye bye maleh nk taip bebanyak..
mood sakit perut~nk ceri beri..

No comments:

Post a Comment