Thursday, October 23, 2008

mari menimbang berat...

sebelum p jamuan raya baik timbang dulu..
kat opis aku ni setiap rabu ada bukak kaunter pemakanan..
kira dia timbang segala berat n check lemak bagai n bagi nasihat la ..
ni kali ketiga aku timbang sejak puasa n pastinya berat makin bertambah huhu
1) 56.7 kg
2) 58.6 kg
3) 59.1 kg
tapi aku tak percaya!! hehe sebab timbang dia mcm kat klinik yg pakai pemberat tu..
aku baru timbang kat klinik dr ajax yg pasti masih 58kg
so sendirik mau ingat la!! jaga makan.. klau senang hati je mula la makan mcm org giler!
sbb tu ibu aku tak heran ngan berat aku.. klau berkurang tu tandanya aku susah hati la.. :p
dan yg penting aku tgh senang hati!! huhu
en nizam -pegawai bahagian pemakanan
serius jgn gelak nanti berat tak betol..
22% lemak dlm badan aku.. BMI pon terlebih sudah.. nur ni mmg takde lemak masa guna mesin tu.. hehe terkejut pegawai ni ngan kes dia

No comments:

Post a Comment