Monday, October 20, 2008

jalan-jalan cari makan...

somewhere around saujana impian, kajang..
kitorang p ambik dr ajax dulu utk lunch together..
dr ajax ajak makan kat sini..
zee zee cafe
menu yg ada nasik kukus ayam or nasi kukus asam pedas
nampak tak gambar2 kat diniding tu.. org besar rasmikan.. artis pon ramai dtg
mula2 ayam yang sampai..
tibe2 dtg asam pedas ikan pari utk 2 org makan yang sgt banyak ok!! sangat sedap!! teringat aku kat mak esah( mak mentua tak jadi dari melaka ) .. so sesapa yg tringin nk mkn asam pedas kaw meh la try sini!! i jamin 100% best

tka abes siap tapau bwk blk..
giler 2 pinggan aku tambah..
serius sengkak perut aku yg dh makin flat :p hehehe

balik la ke klinik.. time utk aku ronggeng ngan ida plak
klinik tmpat keje dr ajax.. datang la yer kwn2..
cik waras setia menanti
ni dlm keta bini doctor ok! takde nyer bantal.. tapi steteskop (salah eja tp lantak la!) hahahha
on the way to kl.. sempat la benti kat kedai perabot kat pekan kajang ni..hehehe
balik umah dulu, tukar uniform..tukar semua.. pack barang nk tido putrajaya laaa


muke gembira nak p jenjalan..
dapat la sambar kasut sorang sepasang.. ida punyer hasutan mmg siolan..
sblm balik mkn ringan2 kat sini.. midvalley


balik umah..
penat giler..
nak tgok tv tp dr nk tgok bola..
so aku trus je la tido kekenyangan n kepenatan...

No comments:

Post a Comment