Wednesday, October 8, 2008

karaoke pecah perut!

ari sabtu ni kena la ronggeng, esok dah nak blk kl..
konsep arini ialah baju hitam berasaskan baju nama tempat..
adik- baju terengganu
mimi- baju danga bay (ciput je tulisan tu kat bawah)
ayie- baju jakarta (mamat indon)
me- baju australia (harusla international kan :p)
gedik manje kat traffic light sungai petani


so tibala kami kat The Village, Sg Petani yang boleh la kata baru ..
klau tgok dr luar mcm hebat gila la tp pada aku kedai dia tak byk n tak best ngat pon..
tp sbb ada karaoke kat sini je la kitorg datang.


P- perempuan


sawadhika
ni la pintu depan nyer
pilih bilik.. ambik yang medium rm25 sejam pose dulu
suasana menjadi hangat dengan tarian adik..
sakit jantung aku gelak n nyaris nk ter pee pee..
nak letak video malas ..
so layan je la gmbar..

sengol-sengolan cubit-cubitan - mas idayu
(mmg best giler!! sbb adik aku gelek tak hengat!! camne la adik aku pandai ngat
ayah dan ibu
black eyes peace
pulangla di hari raya- aishah
cinta di akhir garisan-nora,ziana,ning,indon apa ntah nama
and ada la beberapa lagu yg aku lupa tajuk..



senget!

sempat lagik gedik kat mainan ni




terppedaya lak kat jualan murah googles ni


abes je jalan.. singgah kat umah kawan opis mimi..
ada makan2 open house..
jimat duit..
sedap giler makan lontong, bihun goreng n kuih2..




tetiba cik nak aku pon datang gak.. mimi n ciknan satu opis ngan kakak tu..
kuih siput hahhaa besar giler kan


abes makan terus pi Giant nak beli barang untuk buat spagheti ngan babi que..


tibe-tibe dapat idea nak beli ayah n ibu handphone baru..
so secara sepakat berkongsi duit membeli tel samsung berlainan jenis kat ayah n ibu..


aksi dalam Giant.. tak byk sbb kejar masa.. ayah aku dh marah kuar lama tak balik2 kat maghrib tu.. huhu takutttt

bergambar dengan spender pakai buang :P
barang2 nak masak esok


No comments:

Post a Comment