Tuesday, September 16, 2008

kes ragut !!

diringkas kan citer, turun je teksi depan carrefour ..memang ramai la orang kat situ, parking la katakan, aku terus nak tel kawan aku cakap dah sampai n secara mengejut aku toleh belakang n satu motor datang n ragut beg coklat aku yang berisi macam2 tu.. tapi aku sempat kepit n terjatuh.. masa tu aku lost mind lebih kurang 5 min, aku tak pasti aku katner n tgok tel n kawan aku called.. dia datang n tanya apa jadi kat aku.. aku blur2 n mcm nak nanges pon ada sbb tangan kanan aku dah takleh gerak..bahu dah tergeliat.. n tengok2 byk lagi cedera kat tempat lain padahal pakai suar jean and baju tgn panjang tu.. adoii mujur la takde apa yang hilang klau tak satu hal nk p report polis.. so aku decided trus balik umah tenangkan diri.. tapi serius mmg trauma sampai esoknye p klinik tak bawak beg n semua sumbat dlm poket.. dapat injection untuk muscle pain aku.. n ubat tahan sakit.. punyer la pedih nak mandi n nak bukak baju n sebagainya..huhu.. Alhamdulillah...
luka kat lutut
luka kat siku kanan
luka n bengkak kat siku kanan
luka kat pinggang kanan, amat pedihhh
yang paling sakit adalah bahu kanan yang tergeliat.. nantikan gambar berurut dgn tok bomoh

No comments:

Post a Comment