Tuesday, September 16, 2008

15th day puasa..

date: 15.09.08
venue: umah ida
partner: ida n ajax
arini tak pi keje sbb tak larat.. so lepas ida blk keje, aku n dia terus memasak, i mmg suka walaupon sakit2 ni ... mmm resepi kite arini ialah...

masak lemak cili api ayam berkentang ( first time try btol2..)
perah ida jgn tak perah.. dia ni tak main la santan paket ok..tak lemak..
hasil awal..


lihat tangan yang lebam tu..
ikan siakap goreng
untuk hiasan dan upacara penyambungan ikan

hasil akhir..sedap tau.. ikan siakap masak masam manis
kailan
ikan masin
dah siap masak sempat la ida pi cakap ngan pokok bungenye, maklumla pokok ni kena manjakan kalau tak mati la dia...

aku tak reti cakap, aku belai jer
jeng jeng jeng..
doctor ajax tak tahan lagi... sauk jgn tak sauk..siap periuk ok hehehe


kesimpulannya , aku rasa klau aku dok ngan ida mmg kompirm aku akan gemuk ok!!
sekarang berat aku dh turun 56.8kg sejak mengalami masalah hilang selera makan hampir 2 minggu aritu.. tp taktau la pas pose ni berapa kan.. nantikan timbangan selepas raya :)

No comments:

Post a Comment