Wednesday, September 3, 2008

the day my 'tok bomoh' in the house!!

date: 23-24 August 2008
venue: adik's house, bangi
my 'tok bomoh' was coming..
im so happy but still confused...
after a week i cant sleep and loose my appetite..
sambil menonton bola KEDAH-SELANGOR! sambil menjerit bagai..
heheh best gile kumpul adik beradik..

broadband adik n ku...
mimi bergaya ngan kasut roda konon :p
ni la rawatan untuk aku... pagi2 time aku masih ketiduran, tanpa disedar ibu aku dah jampi aku..sejak tu aku dah takde masalah tidur n makan lagi... :) dan maslah yang sewaktu dengan nya..

sebelum melangkah balik..
K.E.B.E.R.A.K.A.T.AN
:p
(siap tunjuk jari tu tak tahan...kui kui)

aku yang ala2 dapat petunjuk n insaf..bersama pungguk ku.. sabar yer kan ku bawak kau bersama ku..

No comments:

Post a Comment