Monday, April 26, 2010

Baby...

owh...
terpanggil utk blog pas baca blog jumie n arianna

aku mmg 2 minggu ni dok layan jiwang dalam keta pepagi bila dgr lagu ni..
serius! siap leh menari2 kan badan i sambil tgh memandu pg2 di kala jam..
aku tak pernah tau rupa penyanyi ni..
tp aku tau mesti muda sbb suara sgt tak mumaiyiz..
sampai la aku baca blog depa tu..

oh hati sgt berbunga2 ok..
kalau ben ada kat sini pasti aku suh dia nyanyi kat aku..
dia kan panggil aku baby..
~kalau gaduh dia panggil aku cry baby!

klu nak layan ni:

justin bieber



aku main gitar sambil ben nyanyi..
baby..baby..baby.. ooooo

2 comments:

  1. uh.. macam kumpulan coklat dari indon
    berbakat besar ni..
    tak pergi uji bakat mentor ke hari itu

    ReplyDelete
  2. lm nya tak update.....ari2 aku bukak blog ko ni tau lalinksss..

    ReplyDelete