Sunday, May 9, 2010

pindah randah..

oh kenapa aku malas nak update padahal ada je cerita ceriti yg penting..
aku akan conclude semua yg terjadi dlm beberapa minggu di bulan April..

15/04/2010
Bilik Infoline aku!

Mustafa... kawan aku kat opis dh dpt keje lain..
Dia ni leh arapat sejak pi makan sesama..
Tgahari mmg selalu mkn ngan dia n Ida..
Oh kalau tgok dia makan mmg akan berselera ok!
Cara dia mkn perghhhhhh....
Dan pastinya takkan tinggal sebutir nasik pon..
Tapi apakan daya, dia dh dpt rezeki kt tmpt lain
Last pics with him...

Mujur ko tak merokok kan..
Kalau tak memang aku panggil ko mati pucuk.. :p
Some more pics geteks ngan best buddies yg lain..

so muka sape yg ada potensi jd mcmtu??
:p

27/04/2010
Beriyani Gham Putrajaya

Izzat Haiman.... kawan seunit aku..
Dia dpt keje lain gak.......................
Lagi la aku down sbb sape lagi nk buat minit mesyuarat ngan aku!
Dia ni aku start close sejak dpt p Sarawak sesama thn lepas..
Nampak skema je mula2 masuk opis..
Tapi lama2 terserlah peribadi sebnar..
Huhu...tak best la bila org yg dh segeng nak buat lawak tibe2 nk pergi..
Dia ni cool je..
Kalau aku gabra apa2.. dia still cool..
Mmg perangai lelaki kot..
Dia ni adik2 sgt..muda dr aku.. kirenye mcm aku sek menengah kwn ngn budak sek rendah..
Tp ada aku kesah kan.. janji ROCKSSS!
So kali terakhir dia banjer aku n geng bus sekolah mkn tghari..
thx Izzat!!

Bab mkn mmg gumbira si Izzat ni.. (aku pon!)
More pics ngn geng lain..

Oh makan adalah hebat ok..
Berpeluh Izzat membayar..
Bukan selalu kan.. :p
wpon tak bersama lagi kite still leh berfb :)

30/04/2010
PapaRich, Cyberjaya

Tujuan ke sini sbb nak jumpa kwn lama aku..
Nama dia Fizah..
Dia kawan time keje kt KTAK..
Sgt lama tak jumpa sejak benti dr KTAK..
Dia skrg keje area Cyberjaya, kebetulan dia nak bli produk yg aku jual..
So planned jumpa kt Paparich..
Dia still maintain ok wpon dh ada anak sorang :)

Ni la Fizah..
Byk kejadian aku lalui ngan dia time KTAK dulu..
Kejar2 dlm Alamanda (hanya aku n ko yg tau)
Semua sbb lelaki yg obses!
So ni gmbr2 pembuka selera yg lain..

 Ni Ida n Fiza..
Fiza ni pon nk pindah gak..
Kurang lagi sorang team mkn tghari..
Boleh tak 3 org berturut2 nak tukar tmpt keje?
tak ke stress mak ni yg dh 3 thn kat sini.. setia la konon..
padahal tak mintak keje lain pon..
takpe takpe..
3 org ni pindah aku leh sabar lagi..
Sampai la aku dpt tau kwn aku plg best nak gak PINDAH!!!
So nantikan entry serusnya............

Tido time...

:(

No comments:

Post a Comment