Thursday, April 15, 2010

Bunyamin

Abes je exam aritu, pas maghrib siap2 nk gerak pi Seremban umah adik aku.
Parent aku tak pernah lagi pi umah baru depa ni.
Aku plak ni masuk kali kedua nak pi jenjalan.
Rindu sama Damia.
Sebelum pi aku dah ajar ayah aku tengok Facebook n blog adik aku..
Hehe konon2 nak tunjuk gambar Damia.
Padahal semua gambar jiran2 aku dulu terutama mak pak depa aku tunjuk.
Best la parent aku tengok gambar kwn2 lama diorg.
Tapi aku takdela nak promote blog aku ni, kang pengsan ayah aku tengok.. :p

Aku siap sorok gambar aku n Bunyamin (nama Islam yang diberi oleh adik senget aku Mimi), takut ayah aku tengok kalau masuk bilik aku hehehe..
Tapi aku mesti tunjuk kat ibu aku la..
Ibu aku suh tunjuk kat ayah aku.. trus rasa nak pitam..
Ala bukan apa.. Lepas kes dgn Azhar Babiturat tu aku dah taknak frustkan ayah aku..
if sampai masa baru aku ckp.. kalau tak sampai masa biarlah ayah aku main teka teki teka tekuk sendiri..
Oh pernah ayah aku tanya begini "Hang dah ada BODYGUARD?"
Sebab ckp dlm tel so ayah taktau rupa ketenukan aku, aku terus jwb "Takdak"
Serius takut ok..

Tapi baru ni masa balik tunang adik aku..
Time tu aku nak pi beronggeng ke Penang
Ayah tgh layan channel 703 License to Grill..
Pengacara dia kan black botak yg encem itu..
Aku bisik kat mimi

Illa : Cuba hang tanya hensem tak negro tu kat ayah
Mimi : Sat nak suh ibu tanyakan.. (bisik2 kat ibu)
Ibu : Halim,(nama manje tak main la panggil papa mama hubby baby :p) hensem tak negro tu?
Ayah : Laaa dia ni dok mai KL baru ni ajaq org masak cara dia..
Ibu : Ishhh, Ashah tanya lain jawab lain, hensem dak???
Ayah : Hensem la.......... tapi dia ni african american!!

Hehe masa ni aku dah lari tunggu dlm keta.. takut noks..
Adik aku ulang suara balik kat aku..
Apakah............. illa pls jgn berangan Bunyamin hensem mcm Rob Rainford okey!

Citer dah tercampur2 ni...
Aku mmg gini asal nak buat post lain tp masuk skali citer lain..
Caca merba sungguh..
Patut la susah aku nak buat soalan essei masa exam aritu..iskkkk
Memang sejak sekolah aku lemah bab buat karangan bagai ni.. kalu citer melalut mcm ni aku reti la

Kembali ke pangkal jalan..
Perjalanan hanya mengambil masa tak sampai sejam..
Mujur sampai je bola baru nak start..Piala FA Akhir antara Kedah n NS!
Semestinya semua sokong Kedah cumanyer adik ipar aku sokong NS..
Aku tengok sampai tertido dpn tv.. apakah lama benor nak abes..
apakah susah benor nak gol.. lastnyer terjaga time nak penalti..
Tapi hampeh skali time Helmi senduk tu sepak.. berlagak sangat kan..terus tinggi naiknya
So automatik aku dah tak mesti kalah punyer..

Ahad berehat2..layan movie kat astro sambil tido2..
Best gila!
Balik kl pas pi umah besan parent aku..
Balik ikut LEKAS.. memang amat lekas ok.. trus kuar kat Kajang..
Singgah KFC kat umah aku mamam dulu..
Balik umah tidooooooooooo..

Ok la meh bagi gambar skit..
Pelik plak klu entry aku takde pic kan..

aku n Bunyamin masa buka puasa tahun lepas kat Bangi

anak sedara aku comeiiiiii rasa nk penampar

No comments:

Post a Comment