Tuesday, April 20, 2010

Shutter Island syyyyyyhhhh

Ari Sabtu lepas, aku dgn semangat waja bangun pagi2 n pergi jogging bwh umah aku..
Kul6.30am ok..gelap2..sejuk2.. best ooo
Ada sorang auntie cina ni memang gigih setiap pagi akan jogging ok!
Sorang lagi adalah makcik Arab ni , dia berbadan saiz arab la kan..so tak mampu la nak lari2 just jalan..
Tp sgt kagum sbb setiap pagi dia akan berjalan keliling compound umah aku ni..
So kami bertiga membuat larian n jalanan silig berganti.. heeee
Cukup 10 round mak dah tak kuasa ok..
Nak sambung panjat tangga n buat senaman bg abdomen2 yg terkeluar ni plak..
So naik umah sambung sit up, skipping n pelbagai aksi gaya kaki..
Dah siap tu sambil2 kemas umah.. perghh kemas umah mmg best sbb pasti akan berpeluh!

Check time - kul 10am aku dah siap semua keje..
Kononnya taknak online..
tp sbb nak baca news.. terpaksala..
Terus terpikir nak menonton wayang..
Roger kwn tinggi aku... heeeee
So kami pon pi la Alamanda untuk menonton Shutter Island..
Aku pilih citer tu sbb aku mmg suka citer perisikan/penyiasatan/misteri..
Kawan aku pilih sbb dia suka Leonardo D Caprio :p
Makanya..kami bergerak la ke Alamanda sbb kat situ je yg terdekat ada tayang..

Info from http://www.gsc.com.my/:

Running Time: 2 hours 18 minutes
Director: Martin Scorsese
Cast: Leonardo DiCaprio, Mark Ruffalo, Ben Kingsley, Emily Mortimer.
Synopsis: Set in 1954, U.S. Marshal Teddy Daniels is investigating the disappearance of a murderess who escaped from a hospital for the criminally insane and is presumed to be hiding on the remote Shutter Island.


Hmmmm... aku menonton penuh asyik ... tapi aku tak berapa suka ending dia.. adakah aku yg akan gila?
Kalau nak tau pi la tonton sendiri ok...
Kuar je dr Alamanda, hujan sgt lebat ok..
aku amat stress bwk keta dlm keadaan kilat pancar memancar..
jalan pun putih jer..
So malam plak hanya menonton tv
Boleh plak layan bola!
Chelsea lwn Tottenham..
Adalah hampes kerna 1st time layan bersungguh2 tp boleh plak Chelsea kalah!
Adakah aura aku menonton leh buat team tu kalah? spt yg terjadi ketika Kedah menentang NS??
Pasni sori mori aku nak tonton lagi ar..
Kecuali encik bf ajak p Afrika Selatan tgok World Cup.. :p

Daaa.. tu je citer weekend..

No comments:

Post a Comment