Thursday, February 4, 2010

beriani gam UHU..

Tengahari tadi en sepul ajak p mkn beriani gam.. aku n ida mmg tak pernah p lagi.. so apa lagi.. harusla pergi kan.. kedai kat area uniten, lepas sblm sampai simpang ke hosp serdang.. dr jalan nampak signboard je, kedai kat dalam.. sbb tu la tak pernah singgah... kata en sepul org ramai tghari so kena kuar awal skit.. awal tak awal la.. 12.45pm gerakkkkkkkkkk...

 
  
Kedai dia sblh ngan bengkel alfa romeo.. mmg byk la keta tersadai.. n parking pon terhad.. sbb tu kena kuaq awai skit! Kuar je keta dah terasa mcm p kenduri kawen! sbb nye ada kugiran gitu .. nyanyi lagu2 ala2 kt kenduri kawen ok..
 
Aku n Ida share je sbb mcm banyak kan.. amek ayam beriani.. ada byk pilihan spt lembu, kambing, ayam merah, kambing kuzi, rusa, ostrich(atas permintaan) n plg tak tahan KUDA ok! mak mmg suke kekuda ni.. 
Harga adalah rm9 untuk satu pinggan, rm9 ke atas la utk yg ala2 hebat skit haiwan dia tu.. oh mknn adalah sedap ok! aku ni bukan la berahi sgt ngan nasi beriani ni tp aku suke.. lembut je.. i will come again n try another haiwan! KUDA pls...

 

Kat belakang aku tu semua periuk besaq untuk menu2, so just p kat situ n ckp nk yg mana.. sempoi kan pas masak trus angkat periuk! Ida tu lak tgh kusyuk tgok kugiran yg menyanyi ala2 nk pecah speaker.. kuat benor ok smpi nk gossip2 pon ala2 kena jerit.. Nampak tak stage nun kt belakang en sepul.. jauh kan tp bunyi dia mcm nyanyi sblh gegendang telinga aku..

Ok la tu je utk arini.. marilah pulang ke pangkal jalan.. kerja kerja...
Tq en sepul...

3 comments:

  1. wah dah sah hang ni jenis nafsu kuda ye. nanti jika ingin ke sana lagi sila jemput aku sama.

    ReplyDelete
  2. aku pernah beli tapau kt situ. mmg sedap giler! x tau dia letak apa dlm kuah tu tp yg pasti mmg sedap giler! portion dia mmg byk tp aku dgn sham boleh hbs kan sume sampai nk hirup sampai licin kuah dia sekali! hahaha... melampau betul!

    ReplyDelete
  3. sepul- kuda adalah haiwan eksotik.. gitu..

    bayu- dia letak gam uhu skali..so klu p mesti melekat lagi.. heee

    ReplyDelete