Thursday, October 7, 2010

makan2 raya 2010 part 2 ~ umah datin Ida

Sabtu lepas 02.10.10, Datin Ida ada buat makan2..
Bukan guna istilah open house yer sbb nanti ada org kecik hati tak dijemput
Just mkn2 ala2 reunion gitu..
Menu nasi ayam, popia crab, cempedak goreng n ribena laici ( kelllllllllaaassss ko Ida)

Aku n Ben pi pas Zuhur
Hoho jgn tka percaya pakai sedondon ok
gara2 paksaan si dia
kang tak pakai  majuk lak kan
trus taknak beli aku baju langsung dah

Mujur konsep baju afrika ni sopan skit
sopan sbb longgar je
tapi dr segi material adalah jarang sedikit
dan jugak sgt panas n kasar
aku redha.. gitewwww

Masa aku smpi, aku tetamu pertama
pastu ada kwn laki Ida
Pastu baru Bayu sampai
Layan serba sikit gmbr kt umah Ida ni ek

 Menu yg sedap :)
 tuan umah yg gumbira
 teruja tak korang tgok gmbr ni? meriah kan 
 pose wajib sblm mkn
 tgok aku dah tak keruan nk mkn.. perasan tak ida jd photograper sambil dukung anak tu!
 bayu n family
 wanita pinky
 wat mcm studio gambar sendirik gak.. cantek tak baju afrika aku???
 comel kan anak2 ida ni :)
 huhu hanya kami bertiga thn ini..yg lain mmg ngada taknak dtg!
 mana satu lagi hitam?? pengsannn
 jelitas bersama  wall deco
 aku n ben tak pedulik..buat cam studio sendiri walhal tuan umah busy browsing kt sblh hoho
 tuan umah yg setia layan kitorg yg tak reti2 nak blk.. dak ben mmg suka layan sofa ida ni
 gambar family di ptg raya :p
terima kasih tuan umah bersama 3 org anak ekspres :)

Dlm kul 4 lebih baru gerak balik
tu pon dak ben tak reti bahas anak gak layan sofa n tv diorg
maklumla empuk gitu

kejadian tak diingini berlaku lepas balik dr umah ida!!
Apakah???
Tunggggggggggguuuuuuuuuuuuuuuuuuu...

to be continue...


1 comment:

  1. cantiknya rumah ida.. u dan ida mmg dh x boleh dipisahkan..

    baju u cantek.. sedondon...

    ReplyDelete