Thursday, July 15, 2010

outing with Lala

Ahad 4 Julai..
Lama dah..
Tapi br ni berpeluang update

Aku, Ida n Dada dh plan nk jumpa
Sejak Dada tak sihat mana aku pi melawat dia lagi
Kawan apa ntah aku ni
So kali ni mmg tekad kena melawat
Bukan melawat kat umah or hospital..
Tapi kat MidValley ok!
Kebetulan Dada nak cari hadiah utk anak dia sempena besday akan dtg

Sampai MidValley terus cari tmpt mkn
Susah gak la sbb kena undi nk mkn apa
So pilihannya DOMINO!
I loike..... lama dah teringin
Dalila sedikit moody
Yer la baru2 kan
Jumpa auntie2 ni pon setahun skali walhal satu kl je pon

Pas mkn baru la mesra2
Tu pon pas jalan2 ngn dia dlm Toy R Us
Aku ni la kali pertama masuk TRU ok..
Keji je kan
So harus la jakun sedikit ngn permainan budak2 zaman skrg
Dada nk bli anak patung kt Lala yg leh berak2, nanges2.. hehe

Lepas abes bli, we all jln2 sekitar MV
Tapi takde apa nk bli pon
Cuci mata je
Then pulang ke pangkal jalan
Layannnnnnnn.... zasssssss

muka jual mahal lagi ni
muka org sakit yg sgt ceria!
sepesen je muka
sedap oo menatang tu.. apa ntah nama dia
dalila baca doa.. comei
hoho serbu... 
kenyang dah :) baru leh jalan2
ida yg over ok
ibu Ida nk bg adiah jugak ek
Itu la yg Dada nk bli kan.. leh beyak yer..
yg ni siap ada katil ok! aku rasa cam sweet je time ni.. xoxo
dada over ok siap senyum ..mcm leh nampak! anak dia pon gelak kt umi dia
masa ni dah geng.. untung mak pak dia leh jln pimpin2 tgn.. :p

lupa nk snap awal2, so hasilnya time tunggu tako masak.. heee
berakhirlah reunion kali pertama bg thn 2010!
giler kan.. haha klu aku pindah penang camner ek??

kesimpulan hasil reunion
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
aku sgt geletis dah ada anak!
hoho naluri keibuan aku trus menunjal2
pepet pon berdenyut2..
xoxo

1 comment:

  1. mv mmg best.. tiap kali nk soping, kat sinilah yg tetap menjadi pilihan hati..

    ReplyDelete