Monday, July 5, 2010

outdoor shooting :)

Sambungan...

meh layan pics pi outdoor shooting plak
idea kami kali ni buat kat stesen keretapi
sebabnya taktau dah nak buat katner
takkan nak pi pantai merdeka kot.. jauh tu

mujur sblm majlis dah pi mintak izin kat org stesen
mana la tau kena bayar ke kan
rupanya dia puji lagi kitorang
dia kata bagus hangpa ni mai tanya dulu, bukan mcm sesetgh org mai terjah
kalau jd apa2 susah...
yer encik kami mmg berhemah ok

so di hari kejadian
spt biasa akan ku hangkut semua
ayie n jannah pon ikut serta
baru la fun kan..
tp kat stesen takdak kepala keretapi pon
hanya railway nyer sajok
takpe layan kan je..
adik aku ayie pon poyo guna kamera qiyam ala2 profesional..
tp mmg ada gak gmbr dia yg cantek
kire ada potensi klu digilap :p

semua org kat stesen dok la tgok2..
sampai time aku nk bli ayaq
ada pakcik ni tanya...

pakcik: pengantin ni org mana?
aku : org sini la
pakcik : tu nak pi mana?
aku: oo nak bergambar je
pakcik: oooooooooooooo ingat nak naik keretapi balik mana2....
aku: apakah gila hebat blk kg pakai baju penganten (dalam hati) lol

dekat2 nak abes shooting ada keretapi barang nak lalu..
so abg2 stesen dh remind kami
so kami bersedia untuk shoot time keretapi mai
trus terasa cam model majalah..
bukan aku la..
adik aku...
sbb semua org dok tengok........ verangans..

pas siap kat stesen k.api
we all p lak kat jam besar
jam besar ni adalah mercu tanda bandar sungai petani
lagi la ramai org tengok sbb btol2 kat tgh jalan..
semua keta yg lalu dok horn n jerit2 slmt penganten baru
tp mcm cool la kan..
glamer lagi.. :p

aku pon berangan jugak mana nak shooting time aku kawen nanti??
sungai petani bukannya kuala lumpur!

dah sudah...
meh tgok gmbr..
tp cuma dr lensa amatur..
aku snap gmbar pembikinan je..
nak hasil tunggu dr abg frank yg cool :)

hamboi suke2 je kan jln tgh2 rel
tangkap baring ok
kat kapal korek pon layan.. cantek ke? 
ni dr kamera kecik aku je
tgok tu hat pro n amatur sama layan
oo nak jugak
wajib nak
fotografer amatur yg cilok kamera qiyam
aku taktau la hasil dia bermutu ke tak :p
ni aku snap..tak berjaya sbb tak nmpk muka adik ipar
huishh hebat hebat
jannah n gitarnya.. 
bakal sultan n sultanah :p
taktau la padia ni.. siap bwk gitar sbg prop

ni hasil gmbr aku snap utk pembikinan..
nanti aku letak hasil kerja adik aku qhadri lak..
tgok bermutu ke atau mutusamy je..

sambil2 tu bg la idea kt aku nk photoshoot katner.. 
atau perlukah aku berkahwin kat kl sajork??

renung2 kan.. selamat beramal...

No comments:

Post a Comment