Friday, July 9, 2010

kenduri di Tandop

Hari Ahad berlangsung la majlis di Tandop bersamaan 6 Jun 2010
Tak ramai yang pi pon
Hanya pakcik n makcik yang terdekat
Perjalanan mengambil masa 4 min dr kampung aku
Suasana adalah hujan2 manja
Rupanya bila sampai kat Tandop (dalam bahasa utara bermaksud tali air)
Keadaan adalah sedikit banjir.. air dapat dilihat sekitar kampung
Wah.. mungkin kerna hujan tanpa henti dalam masa beberapa hari tu

Kami disambut dengan iringan suara deejay dan lagu
Hebat ok! heee klu la ayah aku bg buat kt kg aku camtu..
Pecah tradisi! :p
Tapi takpe dah jimat bajet utk sediakan PA sistem n deejay :p

Kami terus menuju ke meja makan..
Hidangan adalah KERBAU yer!
dan juga UDANG!
hebat hebat..
Udang sambal yg paling tak tahan sbb org kampung mkn yg sama
Mungkin sbb harganya murah kat sana memandangkan boleh dibeli dari peraih..

Konsep pakaian adalah bewarna coklat 
Aku, jannah n ibu  memilih jubah :)
Yang lain biasa2 je..

ok la meh layan pics..

ayah masih menjadi driver sbb aku tak reti mawak manual! hehe
tu umah jiran.. sejuk kan nampak 
jelita kan aku angkat hantaran :)
ayah n ibu mkn kat meja penganten 
meja aku n family lain..
meja ke-2..
cute kan pas aku make up :p
akun sepupu aku.. sgt gumuk dr posisi ini!
ayie tak bwk kamera besaq arini..guna phone plak.. nampak tak air kt tepi khemah tu?
aku yg single bersama pengantin langkah bendul!
ayah ngn cucu sulung kesayangan ( patut anak aku jd cucu ksygn! huhu) :p
ye keluarga besar kami :)
hoho.... tak best mimi dh ada laki! (tp  mujur laki dia geng ok)

akhir sekali terimalaaaaaaaaaa gambar mahal ini
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
1Malaysia dari anak buah aku 
hehe dia mmg tokoh nak jd menteri wanita nanti besar!

Habis jugak akhirnya..
Pas ni aku leh concentrate ngn kisah kehidupan aku
Walaupon takde la sgt kehidupannya..sbb tu aku lengah2 update entry kawen ni :p

Sekarang hanya tunggu giliran aku plak..
Sebab jgn harap aku nk bg sape2 lg langkah aku ok
Sbb sgt tak best bila org tanya2 "kakaknya bila lagi?"
Sikit2 meresap dlm kalbu yer..
So marila bersama2 doakan jodoh aku dipermudahkan..
Kalau Ben tu jodoh aku (hohoho).. moga dipermudahkan dan diberi hidayah menjadi muslim sejati 
Ayat tak bleh blah..
:)

No comments:

Post a Comment