Wednesday, November 4, 2009

tongkat ALI

aku dah la sangap..
gaji tak lagi..
nak beli topup pon dah main kira2..
mujur la si dia tel ..
kata tgh tunggu flight nk p abuja..
aku ingat kejap.. sejam ke 2 jam ke..
dok antar msg received tp bila tel tak masuk..
adoi!

sampai la aku tel kul 4am baru dia jwb..
rupenya sia pon baru gak sampai..
n leh lak kat luar tgh layan chelsea game ngn abg dia..
aku ckp tak sampai 1 min..
janji dpt dgr berita dia..

gi keje langsung tak msg apa..
busy ok..
esok nak p kuantan lak.. keje keje..
tgh dok busy2 tlg boss taip keje, dia call..
adoi taknak angkat tp nanti camne nak tel dia blk..
nak tak nak jwb gak la..
malu tapi sbb boss ada sblh..

baby - hello bucukkkk (memang dia panggil aku bucuk) huhu
me - hello (skema jer)

kalau tak harus aku dah teriak.. hellloooo babyyyy cayanggg (getek je kan)

pastu abg dia ckp ngan aku..
boleh tak dia nak pesan apa..
sbb aritu dia dtg kl, ben bg dia ali cafe tu satu paket besar..
so..

bro - can u help me find out at DHL how much to send tongkat ali....bla bla
me - lol
bro - i want to add more children!
me - lol ( gelak je la sbb boss ada sblh)

apakah!!

hehe..masa tu kul9am kat sana n 4ptg kat sini..
kul 11 am dia nak naik flight p meeting business lak..
hmmmm moga2 semua sukses!

pastu blk keje rempit sbb takut ujan..
sampai trus online yehaaa..

mlm ni nk kemas brg..
kuantan pon kuantan la!

1 comment:

  1. Yuhuu... Illa thanks sbb drop komen kat Blog saya.. know what, we maybe in same shoe.. I read about your Ben.. ahaks..

    Love to know u more.

    kalau ada ym, add la saya, maris_sa528@yahoo.com

    Bleh kita kongsi2 cerita nih~

    ReplyDelete