Sunday, November 1, 2009

s.e.p.i

hari sabtu adalah sgt panjang pada aku..
aku dok tunggu je tengahari nak tel si dia..
lebih kurang kul 2 aku dah tak tahan..
masa kat sana kurang 7 jam dr Malaysia..
aku tel dgn rasa sayu, bila dia angkat aku dah meraung..
teruk kan.. tp aku mmg tak dpt kawal..
rasa rindu yang amat sangat..
dia gelak je ckp "u dey kolo" , baru 1 hari dh mcmni..

huhu..
mmg sunyi, walaupon klu hari2 sebelum ni bukannya aku kuar sgt weekend sbb dia slalu ada keje..
tp at least aku tau dia dekat dgn aku..
aku cuma ckp 3 min lebih sblm call cut off!
bapak la mahal ok abes rm9 aku..
tp at least perasaan aku dh ok skit dgn dpt dgr suara dia..

ptg aku kuar pi kedai beli brg2 makan..
nak mkn nasik mmg tak la..
selera pon takde..
takat makan roti je..
kurus la aku mcmni..

malam aku ber fb je.. tgok tv..
sblm kul 12 dh masuk tido.. sempat msg kat dia..
tp takde balasan pon.. huhu

kul 5am aku jaga lg.. msg dia lagi..
rindunyer..
nk tel topup dah takde..

ari ahad plak..
aku dgn malasnya kemas umah..
tibe2 aku tgok ym aku..
ada msg dr dia..
adoiiii... aku tak sempat jwb dia dh log out..
punya la sedih..

nk p kedai bli topup malas..
check online banking ada duit trus topup n call dia..
dia pon trus tanya kenapa aku tak jwb..
huhu.. sorry dear i busy kemas umah..
tu pon ckp jap je.. at least aku tau dia pon ingat aku..
dia reply semua msg aku tp aku tak terima..
mungkin tak boleh send guna no sana..

saat aku taip ni masa kat sana hampir kul 1ptg..
lmbtnye masa berlalu..
aku sgt bosan..
tp nak kuar aku mmg takde semangat..

SABAR yer illa...

huhu...

No comments:

Post a Comment