Thursday, February 28, 2008

movie time..

mmm tibe2 je k.maria (my bestfren n my senior officer kat opis) ajak tgok wyg coz tension bangat ngan keje, aku yg mmg dh tension bangat pasal duit pon setuju... trus online gsc n paid by maybank2u.. citer apo? vantage point!! hehehe

Balik je keje, naik bus trus ke Mid Valley n cari makan dulu..
Never try this burger.. so we go there la.. mana? CARL'S JR..
Semua burger, dah la rabak2 besau nyer.. klau dating kali pertama jgn la makan kat sini.. mmg comot jawabnyer.. :)



Ni burger yang aku order.. Famous Star.. mmm konsepnyer air dia bagi cawan n p la ambik sendrik kat tmpat air.. leh pilih nak air apo.. n leh refill rasanye.. :) tp mmg kenyang bangat la coz burger sgt besar n puas hati. harga ada murah ada mahal.. aku nyer set ni total dlm RM14




Ni la k.Maria .. first time kuar tgok wayang ngan dia... best best..


Dah kuar wayang time ni.. masa masuk tak sempat nk snap2 sbb dah lambat hehehe.. pada aku citer ni mmg best la.. lain dr lain coz citer ni punyer plot ada kat 6 kali kot dia reverse..ntah aku pon tak kire btol2.. tp tergelak gak la aku bile dh kali ke 4 citer tu dia reverse.. anyway me enjoy the movie la cuma ending dia cam kelakar plak.. kerana nak ngelak budak dari dilanggar, semua program penjahat tu gagal.. bodos la skit time tu huhuhu

Balik umah..mandi.. tgok tv jap.. tido kul 9.45mlm.. tgh mlm 3 org msg.. huhu punyer la banyak masa tp time tido gak org ingat kat aku.. apo maknonyer? :p

No comments:

Post a Comment