Wednesday, June 30, 2010

cont - akad nikah part 2

ok gambar dah dpt setelah pulang dr kg..
sambungan citer..

majlis bermula lepas asar..
bermakna semua rombongan terus berkumpul kata sana..
solat jemaah dulu..
surau je so org tk ramai la..

so masa ditunggu2..
kaum pompuan dok kat luar.
taktau la aku napa tak masuk dlm surau tu kan..
aku pon maleh la wat kecoh2..
lepak gak kat luar..
tapi tak feel la klu tak tgok sendiri kan masa akad tu..
adik aku dipanggil oleh tok kadi masa nak lafaz wali tu ..
time tu la ayah aku emosi..
:p
majlis mmg cpt..
sempat la kitorg masuk tenggek kat dlm tgok masa baca doa tu..
so layan je pic ni ok..

huhu 
time ni adik aku dh lap hinguih dia..
hehe masa ni semua ngintai.. sbb nk akad dah.. adik aku pon over nak tgok
dah selesai
serius nya baca..
rombongan bergerak ke rumah..
sempat la outdoor sat
menu petang yg disediakan sendiri
aku tak sempat mkn mee sedap.. aku kan org penting!

Majlis diteruskan dgn acara membatalkan air sembahyang sekali lagi bagi tujuan fotografi :p
dan juga majlis bergambar family..
pastu in law family balik sbb byk lagi urusan depa utk kenduri belah sana..
sang suami pon pulang..
klu aku tahan dulu.. takpon trus p check in! :p

gelak nampak.. suka ek??
cantek kan kakak penganten (tetibe)
family in law
jelitanya aku.. :p
aku selalu jd tukang konsep.. 
paksa org pakai apa yg aku nak.. hee
berangan jd bunian
aku merangkap fotografer, pa, event manager :p (gila kuasa)
klas tak aku snap?
kasut jimmy choo
oo bile giliran saya?? (baca versi man laksa)
hantaran hasil tgn pengantin

ok tamatlah cerita di hari akad nikah..
akan bersambung bg majlis seterusnya :)

No comments:

Post a Comment