Thursday, June 24, 2010

akad nikah!

Hampir nak sebulan aku tak update..
Bukan takde cerita..
Memang byk tp aku pemalas..

Paling penting dlm bulan Jun ni ialah majlis perkahwinan adik aku..
Yer melangkah bendul!
Aku takde hal punye nak langkah ke nak lompat ke..
Apa2 pon boleh janji jgn nk sebuk2 tanya aku bila lagi..
Aku ada nafsu..
Aku ada bf..
Tapi aku takde jodoh lagi..
Ada bf tak bererti itula jodoh aku..
So sabar je la ek...
Daripada aku ckp aku lesbian..
Yang mmg sah takleh kawen ngan pasangan , baik la aku seperti skrg ni..
~wink~ emo skit2 

So majlis pernikahan diadakan di Surau sajok memandangkan Masjid kampung aku tak siap sepenuhnya
Maka kecewa la kami kerna majlis tidak boleh berlangsung di rumah!
Tok kadi mukim aku ni kereks sey..
majlis boleh buat kat surau atau kat umah dia je!! huh
Mujur bukan time aku kawen..
kalau tak aku kuar syarat nikah cuma ada 5 ok tok kadi..

SISWA- suami isteri saksi wali akad

Tapi takpe la..
Walaupon baju adik aku very the vogue meleret2..
(ayah aku sgt tak suka baju meleret ok! tp tailor adalah kemak buat suka hati selera dia padahal dh pesan!)
Mujur cuaca elok.. kalau tak mmg penuh selut la baju adik aku.

Aku paparkan skit gambar majlis pernikahan yer..
Majlis sgt sempoi , tak sempat kami nak meraung!
Tapi masa majlis nikah Qiyam dulu haha adik aku Mimi n Jannah over ok! 
Nanges mcm la Qiyam tu pompuan..

Tapiiiiiiiiiiii..
Nak tau sape menanges dulu??
Yerr my daddy !
Masa tu ayah aku kena wakilkan wali..
Masa sebut nama uikss trus suara tersekat ok.. mata berair.. idung tersumbat..
Sampai tok kadi dok perbetoikan ayat ayah aku.
Aku dah tak sanggup tgok padahal tgh tangkap gmbr ni..
Mimi dah takleh tahan hehe terus leleh!

Tgok gmbr dulu ek... (aku pemalas so aku letak gmbr fresh tanpa edit ok..)

muka blom make up.. haha kepam kan :p , adik aku drive sendirik ok.. aku bos
cik pon pon yg make up (ayah aku taktau.. syhhhh)
tebai kan, horror gak nak tunggu sbb mimi ni mana pernah make up
mak hajjah yg setia menanti
ala2 profesional tak aku snap?? aku mmg hebat!
muka berlagak kan! bencik :p
dah siap..tangga butik pon cantek kan :)
nampak tu la butik pengantin ~ inai d' jari (berhampiran tesco sg petani)
terpaksa jd driver.. huhu. Kat belakang tu sepupu aku.
menanti saat ke surau.. :p

cerita bersambung.....
sbb gambar kat surau tak jumpa...
hadayoi potong jer tau...

to be continue..............................


1 comment:

  1. haish..
    br semangat nk tengok gambo laen..haha!

    adek u muke byk iras u gak ek?

    ReplyDelete