Wednesday, February 18, 2009

san francisco

sori la sbb lambat update..
aku sakit..
sakit ulu hati yg menyebabkan aku nk muntah n tak boleh sendawa..
susahnyer nak kuar kan angin sampai rasa nk muntah n tersekat kat dada..
so ceritanyer..
pas abes training main bowling ahad tu, balik umah sambil menahan kesakitan sambil tel ibu n nanges.. ibu ckp isi minyak panas.. n tuam perut.. adoi seksanyer..

adik telefon ajak makan steven..
kesian plak rasanya tp aku tgh sakit ..
badan sakit poket pon sakit skit..
aku kata nanti la..
kecewa sbb tk dpt bwk adik makan wpon keta dah ada n dia pon bukan jauh dari aku..

aku bagitau Ben ..
Ben bising sbb aku hampakan adik aku..
aku ckp aku tak larat nak kuar..
n taknak membazirkan duit yg sesedap rasa je dlm poket ni..
takkan nak suruh adik belanja.. nama pon pelajar kan..

Ben suh aku tel adik n suh bersiap lepas Maghrib boleh gerak..
setuju je la sbb dia nak banjer kan.. :p
bila Ben sampai terus p Bangi..
ckp kat adik jauh ngat nak p Uptown..
telefon Ida tanya katner nk mkn western..
San Francisco..
mujur senang je nak jumpe..
order..
makan..
sebelum makan p farmasi beli ubat angin dalam bentuk pil yang mana Ben tak setuju sbb katanya dlm bentuk cecair lebih hebat..
aku mmg tak suka liquid drugs..
Ben diam je la..
aku mmg degil..
:p

bermula la babak makan..
masuk je makanan perut aku terus jd best n angin2 pon boleh kuar dgn mudah..
lega..

topik perbincangan kami..
lagu apa nak ajar Ben nyanyi cos dia nak nyanyi bila ada peluang nanti untuk perfome..
adik ckp lagu Gadis Melayu..
aku memberi tepukan bahu yg hebat kat adik..
pasti ramai gadis bukan melayu dalam club akan kecewa nanti..
wink :p
antar adik balik sbb esok ada test..
suke la tu org belanja makan..
sile belanja kembali ok bila dpt loan..
gitu??

balik umah tido ngan susah payah sambil ditemani minyak panas..







No comments:

Post a Comment