Wednesday, February 11, 2009

mari memasak..


sebenarnyer sebelum p swim aku sempat la memasak utk adik2 ku.. termasuk masak africa soup utk my dato ptg nanti biler dia dtg melawat.. hmm tp sayangnyer umah aku masih kosong mcm padang jarak... terpaksa hampar kain ala2 english style gitu dan mengangkat periuk bagai..
tp hasilnyer sgt kagum makan smpai kenyang n p berenang n sambung lagik lepas abes berenang.. licin sekelip mata.. bile dato datang dlm kul 4pn jamu dia punyer mknn plak n adik2 aku kena gak rasa .. pastu trus p ke pudu antar mimi blk penang.. n pastinyer antar jannah ke umah sewa nya plak.. selesai semua urusan aku sempat menyopping kn diri kat jusco tepi umah aku... terjumpe plak dr ajax yg sedang berjalan2 sambil berehat dr locum di klinik sekitar umah aku.. katner ek umah aku? teka la....



oja membantu menyediakan bahan masak utk egwsi-africa soup
egwsi
sambal ayam




No comments:

Post a Comment