Tuesday, January 13, 2009

badminton training

pas blk keje semalam, B ajak p main badminton since aku mmg nak training badminton setelah di seru oleh kawan2 opis agar join tournament yg akan berlangsung tak lama lagi.
Memandangkan dah berkurun aku tak pegang raket tu so aku ajak la B gi main sbb dia mmg aktif game ni.. seminggu tu ada la berkali2 dia p main kat court sekolah area umah dia tu..
aku pon gumbira la nak join, bile sampai alamak ramainyer org n terror2 lak tu.. chinese n indian.. huaaaa.. terus main beregu ngan diorg.. aku ngan buta kayu nyer cara n law dia.. tibai je la tp still la ingat2 lupe sbb dulu masa sek rendah ada la masuk lawan suke2 kat sekolah..
sangat penat ok selepas 4 game aku main.. sampai sakit tangan lebam dek kerana cara pegang raket yg tak berapa betol..
tgh tunggu turn masuk court
pinjam raket dato' je
my pinky adidas
muke penat n berpeluh pelah

masa ni aku dh tak larat nak main agi, B main ngan budak ni plak pas semua org dh bertukar2 pasangan.. aku nk gak tangkap gmbar masa main tp tak kenal lagi sape2 ..


pas abes main lam kul 10pm semua p lepak minum kat kedai keling, bukan mamak ok! hahaha terpaksa la aku minum n mkn apa yg patut je.. hmm pastu blk umah mmg sangap tak hengat.. penat sey.. n ini hasilnyer.. tangan yang lebam ala2 di gigit chenta!! :p

No comments:

Post a Comment