Wednesday, November 5, 2008

tournament BOWLING..

pagi-pagi pecah dah sampai MINES ngan en razif, depa dok lap lane lagi..
walaupon mlm td balik lewat jugak tp semangat masih membara!
sarapan dulu ok.. nasi lemak lak tu perghhh
en sham n jua
hecc team
sempat lagik bergambar ngan abg duda ( ehem dia ni minat kat aku tp aku terpaksa tolak :p)
me n "guard"
gambar curi ngan pengarah aku
strike ok!

oleh kerana aku pasti takkan dpt pegang piala ni so awal2 dh p snap gambar .. perasan giler
my score huhu skit je
my team

gumbira menanti result

ni adiah utk "longkang terbaik" - tak sangka ada award ni.. sgt cute tempurung tu!

so berakhir la game kali ni n kemenangan berpihak kat bahagian kesihatan keluarga.. huhu futsal pon diorg bolot! takpola apopon i hd fun that day... n jgn ajak aku main boling lagik masa terdekat ni.. nak muntah ok!

No comments:

Post a Comment