Thursday, November 20, 2008

bersenggama di rumah NUR

rabu 19.11.08

arini aku melepak umah nur, dah lama nur pindah tapi tak pernah pi... so mlm ni akan jadi malam melenjan!! siap ajak nurul join , mesti havoc ... sebelum balik sempat p maiden beli adiah untuk hari keluarga sabtu ni.. hadiah paling murah aku nak bagi.. :p malang la sape dapat kan.. tp itu la kaedah nyer sbb aku dah sengkek.... sampai umah nur terus masak untuk dinnar! best best kalau ari2 ada org tolong masakkan.. :p
ni la hasilnyer.. tomyam, kankung grg n telur dadar.. kenyang sungguh..
peace dr tukang masak
peace dari tetamu
lepas abes makan , dok layan phua chu kang sambil tunggu nurul, aku dah ngantok n sempat tertido.. tiber2 dpt call nurul dah sampai.. siap bwk toto bantal ok!! hahaha kelakar sungguh.. terpaksa la bangun n melayan minah sengget yg datang membawa dvd n roti john !!
nur pon tolong la membalut hadiah yg dh beli tu sbb si nurul ada bwk salotape.. hehehe lupe lak snal apa adiahnyer.. lihat je la hasil tgn nur ni.. mana sangka adiah nyer cikai sahaja...
ni la nurul..my crime partnet duluk..
sambil menonton "main in honour"- best woooooo siap aku berangan lagik :p
si nurul menghabiskan sisa2 tomyam...
kulum pose!
us
si minah ni tido sblm sempat wayang abes, hampeh sungguh .. so aku n nur je la layan dvd ni sampai kul 12 lebih...
esoknyer...
pepagi bute kul 6.30am aku dah bangun sebab nur nak bangun kul 6.40am, hehe aku kena bgun dulu la klau tak lambat lak... ni proses bersiap...
n ni proses ke tempat kerja... sangat awal sampai arini!!! heaven bak kata asraf johar :p

next destination will ne in kl... kita akan melenjam keta baru nurulllllllllllllll

tunguuuuuuuuuuuuuu

No comments:

Post a Comment