Tuesday, August 5, 2008

hepi skit jer.. :( :)

ari ahad, selepas satu ari dok kat umah semalam.. ptg kul 2pm aku kuar ngan papa teman p lunch.. ingat nak p midvalley je bayar aeon tp jammed truk so trus lencong ke klcc.. dia ajak makan kat Sundanese which is aku mmg tringin nak p tp tak mampu plus takde kawan yg suka nak mkn mahal2 ni.. sayangnye camera takde sbb aku dh bagi bf adik aku pinjam semalam, maklumla ingat kena penjara je kat umah..

so dpt je menu dh impress, menu dia kayu.. cantek, n sah2 la bukan aku yg buat order kan.. aku redha je sbb org yg nk byr.. apa pon aku leh balun.. sampai je emping n sambal belacan trus aku cicah..sedap..

so menu nyer dia pilih 3 menu sayur, ikan seabass bakar yg sangat enak dan tauhu telur.. semua sedap.. aku ambik nasik kunyit n putih , mkn skit2 je .. ratah lauk yg best.. air spt biasa mesti ice lemon tea.. penat nk abeskan.. alhamdulillah..

siap je mkn p jalan ke kl convention centre ada pc's fair tp bapakla ramai nyer org.. aku masuk jap je trus chow takut la pengsan dlm tu..

sblm balik papa baik hati nk banjer baju agi..aku yg mmg senyap je sbb tak happy trus leh senyum skit, jahat kan tp biasa la terapi utk kesedihan ialah shopping.. dia ajak masuk Zara n apa lagi sambar je la apa yg cantek.. dia ckp ala ambik je 2 tak abes pon 200.. wink* thanks..
then trus balik , sampai umah sblm 6 ptg..

mlm tgok tv.. baca buku ilmiah.. maklumla aku ni klau sedih suka la baca buku pedoman.. *sedar diri kn.. tgok tv pon oasis ch 6 hahah jgn tak caya.. siap zikir2 bagai.. asma al husna sorang2 lak tu.. huhu.. mujur si Haz p bli tv smlm kalau tak mati kutu aku.. selalu aku yg tinggal kan diorag kat umah tp kali ni aku kena tinggal sorang2 sampai sekor pon takde.. wuaaa

lewat mlm dlm 11pm , sayang nk dtg.. dia bwk egwsi ayam... masak sendrik..sedap.. windu giler... joe pon dtg gak.. tergelak2 dia.. korang gelak ek aku tinggal sorang..takpo2.. happy la jap.. then jd blk bile diorg balik.. whats wrong with me? adakah kerana aku ni suka sgt baca buku penyiasatan masa kecik2 dulu?? kenapa aku tak jadi polis ke penyiasat ke? mesti byk kes aku settlekn.. tak paham? hehehe hanya aku yg paham entry tak bergambar kali ni... nanti la klau aku rajin aku masuk gmbar makanan yg aku snap guna hp baru aku.. bukan apo gmbar tu tak cantek sgt.. maklum kamera murah wpon design gempak sey siap sayang jeles tp dia bg lagi hp so bertambah la hp aku ada 3.. huhu thanks guys...

No comments:

Post a Comment