Thursday, June 5, 2008

panas dan sejuk!!!

Dek kerana teringin bangat nak mkn durian, kitorg berhenti kat tepi jalan kat ngan jempol... ramai org berhenti n mesti best durian dia ni, aku lak dh lama gile tak mkn durian.. wpon aku ni bkn la mkn byk sgt tp kadang2 tu bila dtg teringin dia boleh la nk layan....
ada rm2 , rm5 , rm8 sekilo
bila apek tu bukak je yg ni trus aku jatuh cintak!!! tak tahan
ini la 5 kilo durian aku .. sekilo rm5.. tp apek tu jual rm20 je sebijik.. n dlm tu ada kat 30 ulas.. jgn tak caya!! aku mkn kat 10 ulas.. jal mkn ganda 2 dr aku.. dada yg ngandung brani mkn 5 ulas je kot.. hehe
muka happy giler dpt mkn tepi jln, kononnyer taknak beli la sbb takut pening dlm keta nanti...

tak padan ngan ngandung tu..mkn tak hengat

tgok betapa burok n lahap nyer aku mkn durian!

kerana hasutan, jal beli la 3 bijik utk mak mentua dia..heheh rm50 je tp apek tu kire murah sbb lebih dr 10 kilo..
Arini bukan ngidam durian je tp ngidam nak mandi air terjun gak.. hehehe so jal dgn baik hatinye benti la kat kedai murah ni suh kitorg shopping baju mandi.. memandangkan aku ingin berjimat aku hanya beli track suit je rm 1o.. dada lak bli t-shirt n suar.. walaupon pakaian dalaman tidak mencukupi tp aku redha je , balik kang naik keta bukannya naik bus... so harusla omputih style nanti..hehehe ni la air terjun ulu bendul..last time aku dtg bertahun lepas n aku pernah dtg cni ngan family n arwah bf aku dulu.... tmpat ni tak la cantek ngat sbb ramai ngat org kot..


aku terus menyalin pakaian, aku pakai je baju dalam itam aku yg aku pakai ngan kebaya tu.. t-shirt merah ni aku pakai masa tido umah dada..
hehe aku curik2 tgkap..kitorg salin baju dlm keta je.. pedulik la sape nk tgok.. bukan nmpak terang pon.. :p

aku bab2 mandi air terjun n mandi laut mmg ligat.. heheh trus lupa masalah.. dada yg ngandung 8 bln pon tak pedulik batu2 yg licin tu, aku lak yg naik ngeri ..iskkk.. apakah aku sgt gemuk mcm aku pon pregnant?
sape lak nk pimpin aku ni????
wah gembira..sila abaikan lipatan perut ku yg mantap tu..
pose cover perut.. hahahha
diorg ni tak abes nk menyakat... mula aku teringat kat punany, kan best klau u ada.. :(

see my curve?
pose bunian perut berlapis :p


air dia sejuk bangat, tp tahap kebersihan sgt la teruk..sepanjang2 ada je org buang pampers.. mcm sial takde sivik betoi!! aku asyik2 terhidu bau taik baby jer.. tp port aku ni ok la.. tp taktau la kat atas2 ada gak pampers.. jijik
arkitek sey!!

hasilnya...



hahha tgok perut dada..hebat kan mak buyung ni


toilet kat sana mmg dh improve n bersih.. aku suke... :) sempat lagi paksa dada tgkp gmbar..

motif sangkut tuala? hahaha harusla tak pakai bra time balik kan.. taknak la nmpak chipsmore kan kan.. :p
apapon singgah dulu tunaikan kewajipan kat tol p.dickson memandangkan jalan sgt jammmm...


dekat kul 9 baru sampai umah n diorg singah umah aku lagi utk solat jamak sblm balik.. mmm sgt penat, dh la keje esok huaaaaa... anyway aku sgt happy wpon byk je problem dlm kepala hotak ni.. :)

No comments:

Post a Comment