Wednesday, October 12, 2011

my fiance ~ engagement day

ari raya puasa aku bertunang ~ semua maklum dah kan
takde byk gambar
yg ni je sempat aku tangkap time hantar dia balik hotel
ye la ala2 malu kan kat umah

aku bertunang hari raya pertama
pas solat zuhur
kehadiran: mmg tak jemput sape2 sbb ayah aku very the sempoi
yang ada family aku (kecuali jannah sedap tidor dlm bilik :DURHAKA! , mimi n hubby kat umah mentua dia)
maktok
pakcik aku -ciknan
sepupu aku 2 orang (tolong ambek gambar)


*** abaikan selipar jepunku tu... maaf muka perlu di blurkan mulai skrg***

5 comments:

  1. hari raya pertama sure ramai le yg hadir kan ila.
    Tahniah ye

    ReplyDelete
  2. kak- tak ramai pon..mmg ayah taknak jemput sape..buat kecik2

    min- dato taknak join dunia glamer ni dah..huhu

    ReplyDelete
  3. abg amin malu..x pkai susuk lagi,tgu smp ari mengawen nnt br leh tayang muka..

    ReplyDelete
  4. Hey! Do you know if they make any plugins to help with SEO?
    I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing
    very good success. If you know of any please share.
    Thanks!

    Review my web-site - natural cellulite treatment

    ReplyDelete