Wednesday, September 21, 2011

Restoran Arab Al- Diafah, Sri Petaling

Sejak raya ni nafsu makan i sangat buas ok
asyik lapar jeeeee
sampai berat pon naik 2 kg dan sudah menjangkau 69kg!!! mungkin arini dah jd 70kg kot!! huaaa

So now aku nk citer skitttt je pasal restoran yang aku dah pi lepas raya aritu
Ni pon bos Dato' yg bwk kami makan sbb nk bincang pasal bisnes
Area ni mmg aku tak pernah sampai padahal dekat je dgn carrefour sri petaling

yg aku paling sukaaaaaa sbb dia punya decoration
sangat22222222 cantekssss
kalau tgok mesti ingat harga makanan dia giler mahal
tapi percaya la harga dia sama dan ada yg murah lagi dr restoran2 arab lain

Bos Dato' kata paling sedap kat restoran tu adalah kambing dia..
kambing adalah original datang dari oversea (katanya...)
tp serioussss mmg sedap..lembut giler..takde bau.. well marinated..
so we olls order nasi mendi kambing, hommus (kacang dal) mkn bersama roti n salad
walaupon nampak mcm skit tp kenyang dia tak henggat..
aku curi2 la snap pics skit sbb malu la kan dpn bos..



so highly recommended from me ..
sbb aku dh beberapa kali p rest arab mcm kt bukit bintang.. alamanda, cyber..
tp aku rasa yg ni plg best..
even his boss said this is the best restaurant among all
harga berpatutan sangat..
yg penting pd aku indoor decoration dia superb....

maklumat lanjut klik site ni la... AL-DIAFAH
more blog yg citer pasal restoran ni ... al-diafah 1 & al-diafah 2

 (nak belanja i?? leh invite jugak...grrrrr)

3 comments: