Tuesday, July 19, 2011

Apa yang terjadi..kan terjadi.. lalalalala

Sepanjang kehilangan aku.. byk yg terjadi..
Bukanlah yg pelik2...
Just program2 office di sana di sini di sinun...

Antaranya ialah Hari Belia di Putrajaya tak silap dlm 29/5
Aku n kwn2 kena bertugas..
Buka booth kat sana
Thn lepas aku tak telibat n booth kat tgh2 jalan besar ..
Tp tahun ni KKM dpt booth kat masjid Besi
So takde la kat tengah2 panas mcm dulu
Cumanya pengunjung tak la ramai gila2
Yer la tak semua dtg masjid..
Yang selebihnya berjimba kat tgh2 tapak Hari Belia tanpa menghiraukan waktu wajib
Sendiri mau jawab la kan...

 cantek kawasan masjid ni.. actually 1st time aku sampai...

 antara pengunjung n sahabat yang terlibat pd hari tersebut

dato' pon ada gak... sempat la jln2 ngn dia kejap.. tgok muncung officemate i tu..hishhhhh

Keseluruhannya.. 
program kat Hari Belia ni biasa2 je.. 
mungkin sbb pengunjung tak berapa byk disebabkan lokasi tapak pameran..
Tapi personally aku suka kawasan Masjid Besi ni yang cantek dr segi landskapnya..

Yang tak best...
ada kwn putrajaya bgtau..
malam2 penuh belia2 yang merendek kat tepi2 masjid dgn kelakuan tak senonoh
utk makluman tapak2 perkhemahan belia2 ni semua sebelah je dengan masjid..
so pastinya port paling selamat n nyaman adalah di tepi2 masjid menghadap tasik yg damai

tercapai ke objektif program Hari Belia ini?

sendiri mau jawab.... lalalalalala 

1 comment:

  1. kalau ada "datok" yang teman sure lebih semangatkan illa :)

    ReplyDelete