Thursday, January 13, 2011

rindu kamu sunguh-sunguh!

Dah hampir setengah bulan di thn baru ni tp baru sekali je update..
So pemalas..
Aktiviti harian takde yg best sejak dato' takde

Rutin harian 1 bulan :
6.30pagi - Bangun tido, pasang MHI
7.00pagi - Make up
7.15pagi - Iron baju (pemalas tkanak iron malam2)
7.40pagi - Drive pi keje
8.15pagi - sarapan, keje, baca online news, check email, baca blog feveret,chat yg penting2 je, lunch
5.30ptg - Balik keje F1 drive
6.00ptg - Sampai umah
6.15ptg - Online check fb (kt opis kena blocked) , tgok tv sket2, chat ngan org penting2 shj
10.00 mlm - Tido
3.00 pagi - Bangun tel dato'

Gilerrr bosan sbb life malam dah takde.. makan malam pon dah takde.. tapi tak gak kurus!
I misssssss him so much now.. klu idok takde la nk update ni..
Lagi 4 hari tapi rasa cam 4 bulan!
Camner la aku leh tunggu 9 bulan sebelum ni..

Baca blog sedih ini tadi.. terus nanges tak hengat, partner sebelah ni pelik je tgok aku sok sek sok sek...
Masa baca ni mmg teringat kat arwah Abboy (bf pertama aku yang meninggal sbb accident masa thn 2003)
Aku dapat rasakan kepedihan penulis blog tu..
Aku sendiri masa dulu ambik 5 bulan kot sblm aku ok n start kwn ngn laki2 lain
Tapi tu bf je... Ni husband ok!!!!!!!
Terus aku berangan klu aku kawen ngn dato' n jadi camtu.. Ntah camner la keadaan aku nanti..
Dan sbb tu la terhasilnya post ni..

Dan aku berjanji ngan diri sendiri taknak ngada2 lagi.. taknak gaduh2 lagi.. taknak majuk2 lagi, taknak jeles2 tak pasal2 lagi.. taknak garang2 lagi.. (tp klu time manja mmg takbleh blah)
Sebab selama 2 thn ni mmg aku punca segala pertengkaran kerana aku adalah wanita EMOSI TAK TERPIMPIN!

Ni bila dato travel je mula la aku mencair rindu kat dia.. sket2 nk msg caring2 n loving2 ...
Sampai dato kata best la travel sbb aku trus jd mcm wanita solehah ... gituuuuu..
Kalau tak harus wanita menopause je setiap masa..

Aku patut bersyukur dpt bf yg supercool..
Tapiiiiii kenapa la perangai aku cam kemak??
Hoh!

~ mode :   BERTUKAR!!! ~

2 comments:

  1. Illa, blog yg ko baca tu blog junior sekolah aku. Kesian kan kt dia. They such a very loving couple...

    ReplyDelete
  2. akak..sy tag akak kt page sy..jenguk la klu sudi..hehe

    ReplyDelete