Wednesday, December 22, 2010

weekend wit love~ ikea


So pemalas aku ni..
even dato takde skrg tp mood aku pon takde gak
blk umah je menatap pc..
tp tak bernafsu nk post blog
takde semangat langsung!

arini nak citer pasal weekend lepas..
mujur la adik aku dr penang datang
sbb dia ada lawan nasyid kebangsaan ok!
mimi ni mmg suka menyanyi dr kecik..
kecik2 konfiden naik pentas depas supermarket Pelangi, Temerloh sebab nak nyanyi lagu sempena hari bapa/ibu (tak ingat).. lagu apa ? haha lagu teratai layu di tasik madu- fauziah latif
Klassss kan adik mak
mujur takde AF masa tu , klu tak harus aku dh jd pengurus dia
skrg ingat dh stop rupanya wakil Penang utk pertandingan nasyid ok!

so ahad lepas 19/12, dia msg aku ajak p Ikea..
aku malas.. 
tp dia taktau jln..kesian sungguh..
so ikut la dia n tok laki dia..

ramainyer manusiaaaaaa
aku ala2 takde tenaga sbb 2 hari tak mkn apa2..
hanya kedarah kopok lekor terengganu je
trus feeling slim center gitu..

jalan ala2 boss melawat tapak 
aww cak!
suka frame ni :)
hoho berangan... 
beli la sket2.. klu tak beli mmg tak sah!
part plg best! makan! 1st time ok mkn ni..kesian tak?? padahal dok kl berbelas thn
mak buyung pon happy..  mkn sampai sangkak!
meatballs yg cedap.. nk mkn lagik :)
daim cake yg superbest! muffins biasa2 je..
pokok krismas yg besar.. i wish dato was here.. huhu

balik dlm kul 9pm
pas antar aku balik trus depa balik penang
gigih kan..

~~~ miss my boo~~~ :(

2 comments:

  1. Aku mmg suka meatball Ikea! Yummy!!! Tgk blog ko ni, aku rasa nak makan meatball kt Ikea la. Huhu...

    ReplyDelete
  2. meatballikea memang sedap.. kalau pg ikea mesti singgah mkn meatball dulu..yum..yum..

    ReplyDelete