Friday, December 19, 2008

rehearsal HARI AIDS SEDUNIA

Ari isnin petang gi Hotel Sunway untuk proses reheasal sempena program HARI AIDS SEDUNIA 2008 PERINGKAT KEBANGSAAN, dan seperti biasa mmg unit aku yang bertindak menguruskan majlis ni.. Dan selepas hampir setahun aku menyepi diri kat opis tanpa bertugas di mana-mana majlis sebelum ini memandangkan hanya aku yang tinggal untuk menjaga 'line' panas tu.. tapi sekarang aku dah ada partner so ni la masa nya aku nak kuar plak.. tq mr asraf yang sudi menjaga 'line'.. enjoys the pics :)

baru sampai kat hotel Sunway yang sgt cun n gempak ni
krismas tree :p
sebahagian dr team
me n juju ( mc for the day)
"cantek sungguh lampu ni, klau letak kat umah kompirm bil letrik cecah riban"

dari atas ruang ballroom di tingkat ni mmg leh tgok pemandangan Sunway Lagoon.. hmm tgh berangan bila la nak pi lagi, dulu aku p 2 kali . 1st time masa dok kolej 11 kat um n 2nd time p ngan arwah bf aku n kwn dia.. windu nyer nak p lagi ... nak main cockscrew yang boleh buat jantung aku pecah berderai tu.. :) jom la team bini2 org kita reunion sini nak? "oh ye aku kan pengurus program untuk reunion seterusnya memandangkan aku je tak beranak pinak lagi!!"
*idea*

so sekarang bermula la keje2 penyediaan bahan sebanyak 600! dan masa berlalu sgt pantas, kena la siapkan cepat sblm malam menjelang.. semua bertungkus lumus termasuk ibu mengandung ni!




penat bekerja time minum petang, mmg best sbb makan sampai muntah! rm60 sekepala ok tp makanan dia sgt la simple.. hotel la katakan..en amir n nur

masa untuk test toilet dia.. ingat ke hotel ni mesti takde paip nyer maklumla .. tp rupanya best sungguh , paip pon ada cuma kat tandas laki je yang takde.. pelik gak napa tak sama kan , adakah kerana lelaki mmg suka main calit je?? hahhaha..


so dalam pukul 6ptg aku dah gerak balik, tumpang opismate sampai komuter seri setia n naik sampai kl sentral.. balik umah sempat la layan Spa Q ep 1 heheh..

No comments:

Post a Comment