Thursday, July 3, 2008

Bangkok last day...

dek kerana network yg sgt magkuk kat opis aku ni, tak dpt aku nk update cepat.. asal je upload gmbar then hang.. fed up btol trus batalkan niat nak update..
so ni semua gambar2 final day kat sana.. pagi sebelum sempat p airport, kitorg sempat lagi jenjalan kat pasar pagi around hotel.. mmg best..
mesin perah air oren, air ni jugak depa hidang kat hotel.. rasanya sgt sedap.. tp last day baru aku sedar air yg aku minum tu dibuat mcm ni huhu.. yg ni depa buat tepi jalan je.. aku siap rakam tp mamat tu malu2 lak tak bg snap gmbar dia..
bunga2 segar kat pasar pagi..
dim sum pelbagai warna yang menyelerakan.. nyum nyum tp kompirm tak halal
final pic kat lobi hotel..

all of us...

dlm kul 12 kitorang dh kat airport, takut jam ari jumaat..




sami pon naik flight ... :p

sempat la solat zuhur dulu kat airport ni n dpt dgr khutbah jumaat dlm bahasa thai.. heheh
selepas solat, berlaku la kejadian yg tak disangka2... untuk menguji aku rasanya... tp oleh kerana aku baru pas solat mgkin rasa jahat tu mudah je ilang.. tp ada gak rasa ralat.. nak tau ? ehhehe
pas solat aku masuk toilet sbb nk pee pee, siap je urusan aku pusing nk flush aku nampak beg pinggang , aku bukak n ada bykkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk duit, aku kire2 aku congak2 ada la kat rm 10k atau kurang.. duit org meniaga. aku dh cuak, aku dh la tgah takde duit ni, mula la dtg idea nk ambik skit... tp mgkin la sbb air sembahyang pon tak kering lagi.. aku tutup balik zip n letak beg tu blk, ikutkan aku leh je tarik 2 3 keping.. huhu so bila aku bukak je pintu minah thai n ramai org dh tunggu kat dpn pintu aku, dia trus ucap thanks sbb beg dia ada lagi n dia tak check langsung duit tu ada brapa..huhu alangkah indah if aku ambik skit :p

ni gmbar raja2 dunia...
kotak rokok yg menakutkan, tak macam kat malaysia..gambar yg dipilih semua tak bg insaf org pon.. semua nk jaga status n periuk nasik masing2.. mencik ..


flight aku...

lom apo2 dh tido hehehhe
bye bangkok...

kul 6ptg aku tiba kat LCCT ..
trus ambik bus LCCT ke kl sentral.. tak sabar jumpe punany...

No comments:

Post a Comment